Ik heb de blokkering niet opgeheven in de eigenschappen, ik ging naar Eigenschappen/Compatibiliteit en ik klikte: Start de oplossing van het compatibiliteitsprobleem. Daar vroeg hij me om naar Admin te gaan, ik voerde de codes in om onder Admin te gaan en hij begon, ik koos de bron en de bestemming, maar in admin heb ik geen toegang tot alle servers of mappen, dus ik heb een kopie van mijn bestanden in een map om op het Admin-bureaublad te zetten. en begon de verwerking het transformeert een bestand in DXF maar zet niet de exacte naam, dan nieuw foutvenster, zie bijgevoegd bestand van het bericht hieronder.
Het is ok met de "type2 verwerking" knop Flat 1:1 :)
Voor mij is dat heel goed. Nog meer :)
suggestie:
Denk je dat het mogelijk zou zijn om een menu te kiezen als je wilt? DWG en of . DXF
Evenals een adresvenster om de locatie van de bronmap te plakken en een om de locatie van de recordmap te plakken, in plaats van door de mappen te moeten bladeren.
Als je erover denkt om de Macro aan te passen voor de 2 suggesties en of om de type 1-behandeling te verwijderen (als je tijd hebt natuurlijk, zelfs na je vakantie die ik je heel veel plezier wens), houd me dan op de hoogte om te zien of ik je laatste antwoord nu als een beter antwoord zet of dat ik wacht tot je het wijzigt.
Hier is de definitieve versie van het programma met suggesties voor wijzigingen, het is nog steeds mogelijk om de mappen te kiezen door op de teksten "bronmap" en "doelmap" te klikken, maar het is ook mogelijk om de mappaden rechtstreeks in de juiste tekstvakken te kopiëren/plakken, de keuze van het (de) uitvoerformaat(en) wordt gedaan door de juiste vakjes aan of uit te vinken.
Om te worden uitgepakt in een map, maar de 2 bestanden in de zip moeten zich in dezelfde map bevinden. Het is het beste om Solidworks te starten voordat dit programma wordt gelanceerd.
De vervaldatum van 31/08/2018 is geschrapt. Houd er rekening mee dat het noodzakelijk is om minimaal de 2017-versie van Solidworks te hebben.
Gebruik op eigen risico van de gebruiker...
Geen garantie en service na donatie...
Het is geschreven in C#, maar het is mogelijk om op eenvoudig verzoek informatie te krijgen over de gebruikte code, maar pas vanaf eind september...
Ik wil d.roger bedanken voor dit kleine programma. Ik ben al heel lang op zoek naar een klein hulpprogramma om mijn wekelijkse klus van het voorbereiden op lasersnijden te verlichten.
Is het mogelijk om de DXF automatisch te exporteren met een rode "DIMENSION" -laag waarop de zijwand verschijnt die geschikt is voor plaatwerk?
Ter informatie, mijn DXF voor het verzenden naar de onderaannemer, ziet er als volgt uit:
Hallo; Het zou beter zijn geweest om het "Detail" van het foutenrapport te ontwikkelen, maar het zegt in feite dat het niet is gelukt om het te verwerken document te openen: Of het is een vergissing (Solidworks). Het is verplaatst of hernoemd. … Verschijnt deze fout nog steeds op een specifiek bestand? Is het permanent? Willekeurig? Heeft het te verwerken bestand bijzonderheden (niet-uitvouwbare vouwen, overlappingen?) en tot slot, welke versie van Solidworks gebruik je?
Vriendelijke groeten.
Let op, het opgraven van een opgeloste discussie van 4 jaar geleden is niet per se de juiste methode om antwoorden te krijgen. Aan de andere kant stelt het ons in staat om een glimp op te vangen van het bewonderenswaardige werk "zo vaak" van @d. Roger
Hallo, het spijt me dat ik een oude discussie heb opgegraven, maar het is het enige kleine programma dat we hebben gevonden om SolidWorks-bestanden massaal te transformeren.
Het probleem is dat je het programma niet kunt wijzigen, omdat alleen @d.roger de broncode heeft. En aangezien @d.roger hier de laatste tijd niet vaak komt, weet ik niet zeker of je een antwoord krijgt.
Aan de andere kant kan de software Visiativ MyCadtools ook aan de vraag voldoen. BatchConverter en Integration kunnen aan deze vraag voldoen. Om waarschijnlijk een of meer onderdelen die problemen veroorzaken af te werken, probeer je het te identificeren (door eliminatie of een andere methode) en probeer je vervolgens te begrijpen waarom (geen plaatwerk...)
Hallo. Ik heb net getest op 22 en het programma wordt gestart, maar doet het werk niet, veranderde de dll, en presto, dezelfde fout als de jouwe, Kortom, het ondersteunt de Oplossing, hercompileer met de nieuwe dlls, maar je moet de broncode hebben.
Hallo Ik zit nu op SW22 en ik kan dit programma gebruiken zonder er wijzigingen in aan te brengen. Ik kan de fout echter reproduceren als ik SW niet start voordat ik dit programma gebruik, dus ik zou geneigd zijn te zeggen dat we de zin "Het is beter om Solidworks te starten voordat u dit programma start." moeten vervangen door "Het is absoluut noodzakelijk om Solidworks te starten voordat u dit programma start." Vriendelijke groeten
Het maakt niet uit hoeveel ik tests opnieuw uitvoer, ik kan dit type crash niet reproduceren, de enige keer dat de verwerking niet wordt voltooid, is wanneer ik de weergave van bestandsextensies in Windows verwijder, maar geen crash voor dat alles. Vriendelijke groeten
Inderdaad, mijn tests zijn gedaan met zichtbare bestandsextensies, wanneer ik ze verberg, stopt het programma normaal gesproken met een bericht (verwerking voltooid), maar er wordt geen dxf-bestand gegenereerd. Het lijkt mij dat het het onderdeel niet heeft gevonden omdat en in tegenstelling tot de eerste test (start het programma zonder een actieve sw-instantie) ik niet merkte dat de solidworks-vensters open stonden, (in ieder geval bedankt voor je feedback @d.Roger, het moet een probleem zijn met mijn machine)
Hallo @d.Roger Ik werk aan SolidWorks 2023 Ik start de app, ik selecteer de bron- en doelmappen, het toont me een venster met de tekst verwerking in uitvoering en gedaan werk, maar ik heb de DXF- of DWG-bestanden niet? Enig idee om me te helpen? Bedankt
Hallo Ik heb geen SW2023 om te testen, maar het lijkt op wat ik hierboven schreef: "de enige keer dat de verwerking niet wordt voltooid, is wanneer ik de weergave van bestandsextensies in Windows verwijder", dus worden de bestandsextensies weergegeven in uw Windows? Vriendelijke groeten