Makro do masowej transformacji. SLDPRT z blachy w rozłożeniu w . DWG lub . Format DXF

Witam wszystkich,

Po długich poszukiwaniach w sieci nie mogę znaleźć potrzebnego makra. Gdybyś mógł mi to zrobić, byłoby wspaniale.

Szukam makra do przekształcenia wszystkich plików . SLDPRT blachy, a także cała konfiguracja, która może znajdować się w każdym pliku, znajdująca się w folderze, płaska (stan rozłożony) w . DWG lub i . Format DXF.

Znalazłem makro, które mnie spłaszcza, ale tylko plik otwarty w SW.

Chciałbym, aby po uruchomieniu makra otwierało się okno, w którym mogę wybrać folder źródłowy i folder nagrań.

Znalazłem makro do zapisywania moich planów oprogramowania w .PDF (którego często używam i działa bardzo dobrze oraz gdzie mam opcje nagrywania.

Dołączam do ciebie to 2 makra, jeśli mogą pomóc ci lepiej zrozumieć, czego chcę.

Jestem na SW2018 R0.3

Nie znam się na kodowaniu:(

Dziękuję

Michael.

macro.rar
1 polubienie

Witam

Czy jest teraz konkretny?

"I don't know if it's coming from me, but I can't contain the files from your archive file.": Zauważ, że nie jest już prawidłowy, pochodzi z komputera, na którym byłem, działa lepiej na innym komputerze...

Pozdrowienia

Witam

Z tego, co rozumiem, chcesz:

- Wybierz folder źródłowy plików części po uruchomieniu makra.

- Wybierz folder docelowy DWG i DXF  po uruchomieniu makra.

- Przeanalizuj folder źródłowy, aby zidentyfikować wszystkie pliki części 3D.

- Automatycznie otwórz każdy element w folderze źródłowym w Solidworks.

- Automatycznie twórz rozłożoną wersję każdej części dla każdej konfiguracji pomieszczenia.

- Utwórz plik DWG i DXF z tych rozwiniętych.

- Zapisz te pliki DWG i DXF w folderze docelowym.

- Zamknij część 3D.

w związku z tym w kolejności możesz użyć funkcji FolderBrowserDialog, GetFile, OpenDoc, GetConfigurationNames, ExportFlatPatternView, SaveAs3 i CloseDoc.