Ik deel u mee dat het platform vanaf donderdag 12 december om 18 uur gedurende ongeveer 2 uur in onderhoud zal zijn. Voor onderhoud moeten alle gebruikers gedurende deze periode worden uitgelogd. 's Avonds zal het forum weer volledig operationeel zijn.
Hallo @Sylk , Deze technische operatie bereidt de overstap voor volgend jaar tussen het nieuwe myCAD-portaal (gepresenteerd op de myCAD-dagen) en het forum voor. We zijn bezig met iets " transparants " voor gebruikers, op dit moment niets zichtbaars.
Dat gezegd hebbende, heb ik de presentatie van het komende portaal niet gezien, maar er is nog hoop; Een herziening van de login gaat eerder hand in hand met een verandering van portaal. Dit zou de perfecte gelegenheid zijn.
Ik vind het leuk als hij 's ochtends bij het plaatsen van een bericht de verbinding verbreekt zonder iets te hebben gevraagd. Dit alles om me om mijn gebruikersnaam te vragen als ik net daarvoor al 2-3 berichten heb getypt zonder enig probleem. Persoonlijk zie ik niet wat je wilt verbeteren...
Anders is het niet grappig! Persoonlijk wil ik het bericht dat ik net had geschreven soms niet opnieuw posten, ten nadele van iedereen, maar dat maakt niet uit.
Ja, dat is waarschijnlijk het meest schadelijke deel van dit verhaal!
Er is ook het feit dat het een verveling is om tijdens een vakbondspauze opnieuw verbinding te maken op je telefoon terwijl je de minuut ervoor op de computer was aangesloten...
We zijn ons ervan bewust dat tweefactorauthenticatie een beperking is voor uw gebruikerservaring. Toch is het een garantie voor de veiligheid van uw gegevens en stabiliteit voor het platform. Helaas zijn niet alle internetgebruikers zo welwillend als jij en sommigen zijn op zoek naar mazen in de wet
Aan de positieve kant zal uw forumsessie duidelijker verlopen tijdens het browsen. Je hoeft je ook geen zorgen meer te maken over het starten van een bericht en dat je uitgelogd bent wanneer je het publiceert, omdat de verbinding stroomopwaarts van het forum is verbroken als dat ooit nodig was geweest.
Een manier om het veel minder beperkend te maken, zonder het kwetsbaarder te maken, zou zijn om via een andere route te gaan dan [het verzenden van code die e-mail ontvangt-raadt-kopieert]: Een captcha, een persoonlijke vraag (waarom niet willekeurig), of zelfs beide tegelijk, het is niet minder veilig, veel sneller en veel minder vervelend dan nu.
Dit is de meest problematische zet om uw e-mails door te nemen met deze tweefactorauthenticatie.