🚧 FORUM ONDERHOUD - Donderdag 12/12 vanaf 18u

Persoonlijk heb ik nooit problemen met een code die per e-mail wordt gevraagd.
Mogelijk gerelateerd aan gebruik op PC/smartphone (persoonlijk alleen op PC)

Als ik overstap van pc naar pc of smartphone, heb ik daar recht op.

Edit: Nou daar als bij toeval, was ik in staat om verbinding te maken met een andere computer zonder deco van de 1e, en zonder de DA ... Ik denk dat het blijft zolang de dynamische ip niet verandert, of iets dergelijks.

Aan de andere kant wacht ik aan de telefoon al 10 minuten om de code per e-mail te ontvangen... Kortom, de pauze is voorbij voordat je kunt inloggen.

Hallo @Pierre_VISIATIV_Admin

Hoe kunnen we verklaren dat de sessie soms meerdere dagen open duurt, en soms, zoals vanochtend, ik inlog na het uitwerpen (altijd fijn), en na een uur word ik weer uitgeworpen en moet ik opnieuw inloggen?

Voor mij systematisch inloggen, elke dag rond 8 uur 's ochtends.
Van 7u30 tot 8u geen zorgen en verkenning aangevraagd rond 8u.
En nooit een sessie van meerdere dagen zonder opnieuw verbinding te maken.

1 like

Ik heb de indruk dat het Schrödinger was die de sessies programmeerde;
Je kunt zowel verbonden als verbroken zijn, en om daar achter te komen moet je het forum openen.

Miauw

3 likes

Ik denk dat de verbinding 24 uur duurt. Het hangt dus allemaal af van je eerste verbinding.
Als je op dinsdag om 12 uur 's middags aansluit (paracerque-vergadering of wat dan ook) bijvoorbeeld... nou ja, woensdag zal hij je ook om 12 uur weer vragen

Ik laat je de hele ochtend met je voeten stampen, wachtend op een verbinding om dit te controleren :wink:

3 likes

In feite is het ECHTE probleem dat het huurcontract niet automatisch wordt verlengd, ondanks onze aanwezigheid en activiteit!

Wat nodig is, is een slimme sessie die alleen verloopt als de gebruiker de afgelopen 24 uur geen activiteit heeft vertoond :wink:

2 likes

Hallo @Pierre_VISIATIV_Admin

Als je "portaal " zegt, omvat dat dan alle resterende pagina's van de oude Lynkoa (instructiepagina's, uitdagingen, enz.)?

Is er een video of een pdf of iets anders van deze presentatie dat geraadpleegd kan worden?
Bedankt

2 likes

Hallo

Als u uw apparaat of browser wijzigt, kan dit resulteren in een verzoek om tweestapsverificatie om de beveiliging van uw account te garanderen.
Helaas kan ik niet in detail ingaan op de regels om de veiligheid van ons beleid te waarborgen.
Desalniettemin hopen we dat de navigatie aan het einde van de onderhoudswerkzaamheden vlotter zal verlopen en zullen we blijven luisteren naar uw feedback om de routes te optimaliseren.

Wat betreft het nieuwe portaal, het is inderdaad de oude "Lynkoa" met tutorials, uitdagingen, enz.
Een officiële mededeling is gepland tegen @Coralie volgend jaar.

Tot die tijd wens ik je fijne feestdagen

2 likes

Bedankt. Ik kan niet wachten om dat te zien.
Ik hoop dat dit alle problemen met het verzenden van bestanden bij het indienen van uitdagingen zal oplossen.
Ook in de hoop dat dit impliceert een nieuwe 3D-viewer, die in het forum kan worden geïntegreerd om de 3D-bestanden die aan de berichten zijn gekoppeld direct te bekijken.

Hallo;

Sinds de update van het forum... Ik werd twee keer verbroken in minder dan dertig minuten! => En tijdens een essay (dat ik overigens kwijt ben!)
:angry:

3 likes

Voor mij is dit de 5e identificatie sinds vanmorgen...
Met onmogelijkheid om op dit bericht te reageren, dan na het vernieuwen van de nieuwe verbindingspagina en dan werkt het weer.

3 likes

Hallo
Naar aanleiding van uw feedback hebben we vanaf 10 uur aanpassingen doorgevoerd.
Kunt u ons op de hoogte houden als u andere storingen opmerkt?
We zullen ons best doen om ze tijdens het proces te corrigeren.
Bedankt voor uw begrip en hulp via uw feedback.

4 likes

Ik moet me slecht hebben uitgedrukt; Toen ik voorstelde om de lengte van de sessies te veranderen, dacht ik meer aan het verlengen dan aan het verkorten ervan :stuck_out_tongue_closed_eyes:

6 likes

Geen verbroken verbinding vandaag. :clap:

1 like

Ik bevestig. Bedankt team.

1 like

Hallo
Ik heb vanmorgen een verbroken verbinding net na het inloggen... Nou ja, niet grave...@+. Fijne dag.
AR.

Hallo Alain, moest je opnieuw inloggen (login+mdp) of had je een verzoek tot randrandverificatie met een tijdelijke code via je tweefactorauthenticatiemethode?
Bij voorbaat dank voor uw verduidelijkingen.
Fijne dag

Hallo Pierre,
Nee, start gewoon de verbinding opnieuw op door te valideren...
Niets bijzonders, behalve dat ik het vreemd vond.
Bedankt.
@+.
AR.

Hallo

Van onze kant kunnen we geen ticketaanvragen meer indienen op het platform. In plaats daarvan verschijnt er een foutmelding. Werkt het aan jouw kant?

Dank u voor uw antwoorden :slight_smile:

2 likes