🚧 FORUM ONDERHOUD - Donderdag 12/12 vanaf 18u

U moet een ticket indienen om dit probleem te melden :stuck_out_tongue_closed_eyes:

6 likes

Voor mij geen zorgen. Aan de andere kant is het menu pas zichtbaar als je goed verbonden bent met het donkere deel van de site!

De verzoekgeschiedenis werkt prima, maar zodra we op de knop " Verzoek aanmaken" klikken, wordt deze doorgestuurd naar de foutpagina...

Probeer je cookie  en cache te verversen met een Ctrl+F5 op de pagina. Eindelijk op een van de vorige pagina's die correct worden weergegeven.

1 like

Niet voor mij als ik op verzoek om assistentie klik, wordt het juiste venster geopend.
Anders is de link naar de pagina voor het geval dat:
https://mycad.visiativ.com/helpdesk-support

@Pierre_VISIATIV_Admin of @fmarchand kan meer te weten komen om het probleem te identificeren.

1 like

Op het eerste gezicht lijkt het erop dat het probleem alleen te maken heeft met mijn account. Ik heb geprobeerd contact op te nemen met de ondersteuning via het formulier van de site. :wink:

Bedankt voor je hulp :smiley:

2 likes

Hoi @TheOtherMJ

Ik @Sylk niet!
Ik had een soortgelijk probleem en het loste mijn probleem op.

Als u Chrome gebruikt, kunt u op deze manier cookies van derden toestaan
image

3 likes

Goedenavond @TheOtherMJ ,
Na controle aan onze kant is alles in orde op uw rekening.
Kunt u cookies accepteren en/of uw browsercache wissen/identificeren of u een Adblock-achtig systeem heeft dat de schermweergave kan verstoren en uitschakelen?

Bedankt voor je feedback

2 likes

Hallo

Bedankt voor je leads.

Hier is een klein puntje naar aanleiding van mijn tests vanmorgen:

• Ik heb de cookies en het cachegeheugen van mijn Chrome-browser verwijderd, mijn Adblock uitgeschakeld en vervolgens alle cookies opnieuw geaccepteerd, maar het probleem blijft bestaan.
  • Een andere collega op Firefox heeft hetzelfde probleem, en een derde collega op Edge ook.
  • Ik heb het zelf geprobeerd met Edge, maar ik kreeg hetzelfde resultaat.
  • Ik heb vervolgens getest vanaf mijn mobiele telefoon, in Safari en vervolgens in Chrome, en het probleem is nog steeds aanwezig.

Ik moet toegeven dat ik op dit moment bijna geen ideeën meer heb...

Bij voorbaat dank voor uw hulp.

1 like

Hallo

Heb je de tests uitgevoerd op verschillende access points (wifi, 4/5G, ...)?

Het idee is om mogelijke netwerkconfiguratieregels die te beperkend zijn, te elimineren.

1 like

Hallo @Pierre_VISIATIV_Admin

Een geplande datum voor deze omschakeling?

1 like

Hallo @Sylk ,
Het nieuwe platform zal in de eerste helft van 2025 in gebruik worden genomen.
De officiële datum wordt zo snel mogelijk gecommuniceerd.
Gelukkig Nieuwjaar!

2 likes

Hallo, ik denk dat de sessie teruggaat naar zijn oude manieren. Ik was aan het decoreren. Ik zal zien of het terugkeert.

1 like