gerald
19 maart 2015 om 11:09
1
Hallo
Ik ben op zoek naar een honingraatplaat. Ik heb een representatief raster gemaakt, maar dat is verre van waar. Een reeks bogen met herhaling
Als je er een hebt, kijk dan een foto om op te plakken want het is een bestaand onderdeel en het is vooral voor de ruimte dat het nodig is
capture_nid_d_abeille.jpg
Joss.G
19 maart 2015 om 11:13
2
Hoi Gerald, waarom doe je niet hetzelfde met zeshoeken om je honingraat te maken?
gt22
19 maart 2015 om 11:15
3
Honingraten zijn zeshoeken, nietwaar?
@+ ;-))
3 likes
gerald
19 maart 2015 om 11:19
4
Hallo Joss
De bestaande is afgerond, alsof we stroken golfplaten hebben gesneden en aan elkaar hebben gelijmd.
@ GT22 ja in bijen is het zeshoeken, op een lasergraveerder is het afgerond lol
1 like
Als je het bestaande onderdeel bij de hand hebt: maak er een foto van en je gebruikt deze foto als textuur.
Aan de andere kant, amha, het is beter om het niet hard te modelleren, ik durf niet na te denken over de middelen die het moet eten.
Joss.G
19 maart 2015 om 11:23
6
Haaa ^^ het daarmee eens, want in mijn bedrijf, als we het hebben over honingraatfilters, zijn het echt zeshoeken.
gerald
19 maart 2015 om 11:30
7
@joss, in de optica is het ook voor diffusers zeshoekig, maar daar .... Ik zou zelfs zeggen dat het de eerste keer is dat ik er zo een zie. Er zitten buisjes in en het is heel dun
@stefbeno voor de bronnen is het oké, het is gewoon een 600/900 hopper-assemblage en mijn pc ramt niet omdat ik meestal herhaling gebruikte
gt22
19 maart 2015 om 11:37
8
Waarom nemen we de hervatting van de herhaling van de persage niet in de schijn?
@+ ;-))
1 like
gerald
19 maart 2015 om 11:45
9
@gt22 alleen beschikbaar in realview
pl
19 maart 2015 om 12:01
10
Maar als uw voorstelling ver van de waarheid is, hoe is de waarheid dan waar? (Is het ergens anders;) Ik weet het). Anders kunt u uw schets gewoon verbeteren om een betere weergave te krijgen.
2 likes
gt22
19 maart 2015 om 12:14
11
Als voorbeeld
Neem voor plastic uiterlijk cirkelvormig gaas
Kijk voor de grootte van het gat in de oppervlakteafwerking en speel met het blauwe en magenta vierkant op het stuk
@+ ;-))
piece2_apparenece_de_tole_trouee_2500_x1200.sldprt
1 like
gerald
19 maart 2015 om 12:14
12
Naar aanleiding van onderzoek naar de verschillende honingraten... Degene op de machine en de slechtste!
wat zou verklaren waarom het vervormt volgens zijn steunpunten.
Dus ik ga de schets opnieuw tekenen zoals voorgesteld door .pl
nid_d_abeille_destructure.gif
gerald
19 maart 2015 om 12:19
14
@aurelien je het alleen op foto's zien? Geen schets beschikbaar? Want dat is het
Ik heb het net in Inventor gedaan, dus ik kan het je in STEP-formaat sturen, of het van tevoren naast je leggen.
Ik heb deze schets gemaakt en vervolgens lineaire herhalingen in verschillende richtingen met symmetrieën
3 likes
gerald
19 maart 2015 om 12:40
17
@aurelien hebben de cellen een diameter van bijna 6 mm (te flexibel om precies te meten) en is het raster 0,3 mm dun
600/900mm totale roosterdikte 10 mm
Als het onderdeel met een laser is gesneden, is het misschien het beste om een van de gaten te tekenen en vervolgens: Invoegen -> Herhaling/symmetrie -> Herhaal in een gebied
Of herhaling volgens een cirkelvormig of lineair patroon als we het type patroon kennen dat voor het snijden is gebruikt
gerald
19 maart 2015 om 12:43
19
@froussel, het is geen stuk dat moet worden gesneden, het is wat dient als ondersteuning voor de planken of platen die worden gesneden of gegraveerd
Mijn pc berekent al 10 minuten de herhalingen met een mooie "Niet reageren".
Ik zal het resultaat posten zodra het weer tot leven komt.
1 like