Hoi allemaal!
Laten we een nieuwe uitdaging beginnen op het myCAD-platform
Deze keer nodigen we je uit om je SOLIDWORKS- of CATIA-tutorial te maken om je beste ontwerptip met de leden te delen!
Heb je een techniek of functie waarmee je sneller kunt gaan op SOLIDWORKS of CATIA of om je gebruik te verbeteren? Dien je idee in om te proberen de uitdaging te winnen!
Je hebt een maand, tot 10 mei 2024, om je tutorial in te dienen: in de vorm van een woord, pdf of video bepaal je zelf hoe je je tip het beste begrijpt.
Onze SOLIDWORKS-trainers zullen beslissen over de meest relevante truc, die in staat is om zoveel mogelijk leden te helpen!
Het resultaat? U kunt 1 jaar myCADservices Premium (1 licentie) winnen: het boeket van applicaties en tools gewijd aan het ontwerpbureau! Visiativ myCADservices Premium
En als je het abonnement al hebt, geen paniek, je wint een RAZER gaming pack (muis, toetsenbord)
Om gratis deel te nemen, klik hier: Uitdaging: uw beste SOLIDWORKS- of CATIA-tutorial - myCAD by visiativ
Veel succes allemaal, stuur ons je beste tips!!
Coralie
5 likes
Hallo @coralie;
Ik probeer een kleine tutorial te publiceren ... maar onmogelijk om het op te slaan:
" Onmogelijk om te converteren" zegt de kleine pop-up op het publicatiegebied (opslaan/bekijken).
Er is echter maar een kleine JPG van 120kb en een pdf van 300 Kb!
…
Ik geef het op.
1 like
@Maclane misschien maakt iemand een tutorial, om uit te leggen hoe je een tutorial kunt plaatsen!
Heb je alle accenten en speciale tekens uit bestandsnamen verwijderd voordat je ze plaatste?
7 likes
… Onzeker... maar ik zeg het niet heel luid omdat ik regelmatig ruzie heb tegen mijn ingenieurs over dit onderwerp...
Ik wacht op de tutorial of ik zal het opnieuw proberen ... Wat te kiezen...
3 likes
XX e poging.
Zonder speciale tekens (maar dan geen, nada, niets, waloo...) is het nog steeds een mislukking.
Jammer (voor jou, meer dan voor mij, heb ik deze tutorial...). (nananéreuhhh...!)
2 likes
Hoi allemaal
We gaan het viewer gedeelte verwijderen zodat je vanaf vanmiddag niet meer geblokkeerd kunt worden!
Geen paniek
U kunt uw tutorial toevoegen
Doe de test!
Ik ben erin geslaagd om mijn Tutorial te posten, maar het lijkt erop dat het *.pdf bestand niet zichtbaar (en dus toegankelijk) is voor de gemeenschap... Het is balo!
1 like
Ja inderdaad ik zie het, daar gaan we verandering in brengen!
Jullie hebben nu allemaal toegang tot het downloaden van bestanden!
Klik op de knop " bestand downloaden " en ontvang het gepubliceerde document!
1 like
Hallo allemaal,
Hoewel onze collega het nog niet heeft gepost, zou ik op hem hebben gestemd.
Laat het me uitleggen (anders zie ik eruit als een man die niet meer waterdicht is)
Een paar jaar geleden had de briljante coole legue opgezet hoe je een meeraderige kabel kon maken die niet per se recht was. Heel ingewikkeld om te begrijpen, maar geweldig qua resultaat.
Als Cool nalatenschappen zich herinnert wat hij heeft gedaan, plaats dan het sjabloon of geef ons de link.
ZZ
PS: Ik hoop dat @mihailovich Pierre (die niet veel meer naar je toe komt) zal komen, want hij heeft veel goede tutorials geproduceerd
2 likes
Voor degenen die niet weten waar alle tutorials op het forum zijn
Dit is het
==> Tutorials - myCAD by visiativ
Plukken
2 likes
Hallo, heb je het over deze tutorial?
https://mycad.visiativ.com/contenu/utilisation-des-foctions-hélice-et-déformer-0
Ik had ook een videoversie gemaakt voor een challenge...
3 likes
JAiiiiiiiiiiiiiii, dat is waar het bij Boing om draait! Boing! Boing! !
Ik had geen ongelijk toen ik zei dat hij een supercoole kerel was die dit met ons deelde.
Ik moet zeggen dat ik het lang op het schermbureau heb laten liggen omdat het aan me bleef plakken.
Mijn beste Double L, je bent klaar om ons een jongensoppervlak of een fles Klein te maken, zodat de muren gemaakt zouden zijn van tangenkabels.
Vriendelijke groeten
4 likes
Hallo Coralie
Voor deze uitdaging is mijn origineel hier van een " powerpoint " inclusief GIF's die ik opsla als een diavoorstelling (ppsx). Er is mij verteld dat de Google Player soms diavoorstellingen vervormt (ppsx). Welk formaat verdient de voorkeur, zodat het voor iedereen op een volledige en probleemloze manier toegankelijk is?
Bedankt
Hallo
In ppt gewoon opslaan in mp4-formaat
Vriendelijke groeten
Ik heb een voorbeeld als je nodig hebt
2 likes
Hallo @descamps,
Het is beter om de voorkeur te geven aan het klassieke powerpoint-formaat (pptx) en je gifs op te slaan in mp4-formaat (bedankt @Zozo_mp )
Als je problemen ondervindt, aarzel dan niet om het me te laten weten!
1 like
Nou, euh! Ik heb mezelf slecht uitgelegd
om het eenvoudiger te maken en conversie binnen de TPP te voorkomen.
Sla het PPT-bestand gewoon rechtstreeks op mp4 op en het zorgt voor zichzelf.
Op deze manier wordt het originele bestand niet gewijzigd.
Cdlt
2 likes
Hoi allemaal!
Er zijn al 4 tutorial voorstellen gedaan! Uitdaging: Uw beste SOLIDWORKS- of CATIA-tutorial - myCAD door visiativ
Wat is je favoriet tot nu toe?
Voor de anderen heb je nog meer dan 10 dagen om je voorstel in te dienen
Fijne dag!
Coralie
3 likes
Hallo
Verdomme, ik wilde meedoen, maar ik dacht dat ik tot 10 juni had...
1 like