Nieuw CAD-forum: test het en geef ons uw feedback!

Hallo team,

Er is echt een probleem met het verzenden van de code per e-mail. Ik probeer verbinding te maken vanaf de telefoon, maar ik heb nooit de e-mail met de code ontvangen. Noch door te updaten, noch in de ongewenste, noch door te wachten, noch door de code opnieuw te vragen.

Tweefactorauthenticatie is op zich al pijnlijk, maar als het niet werkt en je helemaal niet kunt inloggen, heeft het geen zin.

Oh zeker, voorlopig is het veilig; Zelfs de eigenaar kan niet meer naar binnen... :roll_eyes:

3 likes

Het is me 3 weken geleden overkomen!!
U moet de hotline bellen om u te vertellen dat deze het niet begrijpt:

1. Ze begrijpt niet dat je account een persoonlijk account is en niet gekoppeld aan een bedrijf
  2. Ze begrijpt niet waarom je e-mailadres naar hun ongewenste e-mail is gegaan
  3. Ze begrijpt niet waarom het van de ene op de andere dag is veranderd

Kortom, een genot ... maar het lost het probleem in ieder geval even op en ik durf mijn afspeelterminal niet meer te veranderen

2 likes

Hallo @Sylk @coin37coin ,
Soms worden onze technische e-mails (zoals " tijdelijke tweefactorauthenticatiecodes ") geblokkeerd door @hotmail en @live e-mailmanagers.
Helaas kunnen we deze domeinen niet dwingen om legitieme e-mails toe te staan die we naar u sturen, omdat bots deze blokkades afhandelen, met beleid dat zich in realtime aanpast volgens hun eigen criteria.
Dit verklaart het " willekeurige " karakter van de blokkades.
In deze situatie kunnen onze ondersteuningsteams u echter aanbieden om de dubbele authenticatiemethode voor de sms of de authenticator-applicatie te wijzigen.
Bedankt voor uw begrip

2 likes

Hallo @Pierre_VISIATIV_Admin bedankt voor de feedback.

Ik was een beetje achterdochtig over deze hypothese omdat het me in het verleden al is overkomen. In een ver verleden, vooral toen ik tussen 2005 en 2015 beheerder was van een forum, hadden de leden problemen... Ik durfde te hopen dat de tijden sindsdien waren veranderd, maar ik zie dat dat niet het geval is (zoals sommige software die ik niet :innocent:zal noemen). Ik ging er altijd van uit dat het vanwege hun alias-systeem kwam dat de ontwikkelaars deze provider niet leuk vonden, maar ik weet het niet...
Dit sektarisme blijft problematisch.

Dus als er geen oplossing is, geef ik de voorkeur aan via sms. Dit was een suggestie die ik deed toen ik het inlogsysteem veranderde, omdat het voor mij handiger is dan mijn e-mails te gaan checken.

2 likes

Hallo team

Zou het mogelijk zijn om de mogelijkheid te hebben om 2 avatars te kiezen, één voor het lichte thema en één voor het donkere thema?
Het is duidelijk dat als er slechts één avatar in het profiel is ingesteld, deze voor alle thema's moet worden gebruikt.

1 like

Hallo Hallo,

De informatie is me misschien ontgaan: maar wanneer is de terugkeer van de tutorials gepland?

Ik wilde bijvoorbeeld degene bekijken die door PL is gemaakt, maar de link lijkt verbroken als ik erop klik
De gereedschapskist symbool in de FeatureManager - SolidWorks - 3D Design / Solid Modeling - myCAD Forum

@coin37coin er was inderdaad een bericht uit @Coralie geheugen, maar het lijkt mij niet dat er een datum voor de terugkeer van het forum is aangegeven.

2 likes

@coin37coin hier is het bericht van @Coralie :

3 likes

Hoi allemaal

Zoals al aangekondigd worden de tutorials nog gemigreerd, ik laat het je weten wanneer ze terug zijn :slight_smile:

1 like

Dat is hoe het systeem is opgezet, kan in het begin verwarrend zijn