NIEUW: Uw Visiativ klantenportaal evolueert!

Hoi allemaal

We zijn verheugd aan te kondigen dat het Visiatv-klantenportaal evolueert! :partying_face: Vanaf 12 oktober 2023 kunt u profiteren van een nieuw Visiatv-uitwisselings- en serviceplatform.

NIEUWS

Op dit platform vind je:

• Technische CAD-ondersteuning
  • uw administratieve documenten
  • nieuwe inhoud in de loop van de releases (bijv. klantinformatie, contracten, enz.)
  • Vereenvoudigde uitwisselingen met uw Visiatv-contacten

Wat de technische ondersteuning betreft, kunt u altijd via het myCAD-platform gaan om er toegang toe te krijgen: klik op de knop " mijn tickets " en u wordt doorgestuurd naar het nieuwe Visiatv-klantenportaal.
Ter informatie : het e-mailadres "support@mycadservices.com  " is niet meer beschikbaar. U moet het klantenportaal doorlopen om een supportticket aan te maken.

VEILIGHEID

Om het beveiligingsniveau van uw account te verhogen en de bescherming van uw persoonlijke gegevens te garanderen, beveiligt en verbetert Visiativ de toegang tot uw tools.

Vanaf 2 oktober 2023 wordt er een nieuwe verbindingsmethode gemaakt via myCAD door Visiativ die als volgt wordt weergegeven:

image

Als je een myCAD- of myMoovapps-account gebruikte, moet je je wachtwoord resetten door op het inlogscherm op "Wachtwoord vergeten?" te klikken.

Vervolgens moet u een tweede authenticatiefactor registreren die van u wordt gevraagd wanneer u inlogt.

Wanneer u voor het eerst inlogt, moet u het type authenticatie invullen dat u wilt gebruiken (App, SMS of e-mail). Afhankelijk van het geval zal het dus vooraf nodig zijn:

• Applicatie: installeer een authenticator-applicatie met inachtneming van de vereisten van de uitgever
  • SMS: zorg voor een persoonlijk mobiel nummer waarop je bereikbaar bent
  • E-mail: zorg dat u een e-mailadres heeft dat toegankelijk is op het moment van inloggen

In geval van problemen kunt u onze klantendienst bereiken op +33 9 69 322 223 (maandag tot vrijdag van 8.30 tot 12 uur en van 13.30 tot 17 uur – gratis bellen).

Wat als u geen klant bent van Visiatv? Geen paniek, je hoeft alleen maar een gratis account aan te maken! :slight_smile:

Informatie : Alle mensen die langer dan 2 jaar niet hebben ingelogd op het platform, worden automatisch verwijderd. Als u uw gegevens wilt vinden, maakt u een nieuw account aan met uw oorspronkelijke e-mailadres en uw gegevens worden automatisch geüpload.

Meer informatie: visiativ.com/actualites/actualite/votre-portail-client-evolue/

Als je vragen hebt, aarzel dan niet om het me te laten weten!
Bedankt en wens je een fijne dag!
Coralie :slight_smile:

1 like

Hallo Coralie,
Bedankt voor de info en de verduidelijkingen.
Goedemiddag.

AR.

Hallo @Coralie ;

De " wie is er online " banner werkt weer?
image

Dit is goed nieuws. :grinning:

1 like

Hallo @Maclane,

We zijn het momenteel aan het testen om het zo snel mogelijk functioneel te maken :slight_smile:

1 like

Ja, ik lachte toen ik hem volledig losgekoppeld zag.

Hij moet met zwangerschapsverlof zijn geweest, want hij had baby's :rofl:

Sterker dan alomtegenwoordigheid, de kracht om meerdere keren dezelfde persoon op dezelfde plaats op hetzelfde moment te zijn :grin:

Let op, om de activiteitsteller van het forum te stimuleren is dit een goede manier :kissing:

FYI... De optie " Vervagen" in het tandwiel lijkt niet te werken

1 like

Hoi allemaal

De teller is opnieuw aangepast en is functioneel: soms moet je de pagina verversen zodat deze wordt bijgewerkt :slight_smile:
Ik breng het feit naar voren dat de optie "vervagen" niet werkt, laten we eens kijken waarom!
Bedankt voor je feedback!
Fijne dag :slight_smile:
Coralie

Hallo
Er is altijd het probleem van het elke dag een verbindingsverzoek

Hallo @ronathan,
Kunt u mij meer vertellen over deze problemen? Kunt u geen verbinding maken?
Dank je wel, Coralie

Hallo @Coralie

Ik kon bijna niet eerder verbinding maken. We moeten echter een beetje aandringen. Zodra u op het menu "verbinden" klikt, wordt u door de site omgeleid naar een venster dat niet correct lijkt te laden.

Ik kon pas na 4 pogingen verbinding maken.

Ja, maar de sessie wil niet verbonden blijven en elke dag moet ik opnieuw verbinding maken.

Hallo;

Aangezien we het over verbindingen hebben, en met het risico off-topic te zijn, kan ik niet langer inloggen met My3Dplayer/Editor in de lokale versie (ik heb de update gisteren gedownload).
Let op: mijn laatste connectie was al een hele tijd voor de wijziging in de identificatieprocedures.

Vriendelijke groeten.

Ik heb hetzelfde probleem wanneer het de terminal controleert, het is eindeloos.
Soms moet je opnieuw inloggen of F5 doen om verbinding te maken. Het varieert enorm!

Trouwens, het is het enige forum dat de terminal controleert (Coralie vertelde ons waarom, maar ik hou niet van de technische keuze om het zo te doen. Er zijn andere manieren om de onderdelen een beetje vast te zetten)