Hallo
Net als bij de bank moet je na een paar minuten inactiviteit opnieuw verbinding maken door herhaalde berichtvalidatie te doorlopen. Ik had liever een langere verbindingstijd gehad voordat ik opnieuw moest inloggen. Anders is het snel genoeg om terug te komen wanneer Google de MDP behoudt.
Zeer vervelende ontkoppeling verbonden om 11:59 en losgekoppeld om 12:00 uur.
Snel een update!
Dat is het probleem dat inherent is aan dit soort vragen... Hoe te reageren op dit bericht als we geen verbinding kunnen maken??
Hoi allemaal
Sorry voor deze voortdurende verbroken verbindingen, onze teams werken eraan om de verbindingstijd te verlengen!!
Ik denk dat degenen die er niet in zijn geslaagd om verbinding te maken, moeite kunnen hebben met het beantwoorden van deze vraag.
Maar ik ben bereid om ongelijk te hebben.
Ik ben nog steeds niet uitgelogd, dus ik heb het nog niet geprobeerd.
maar gezien de massages ben ik bang
Ja, daarom heb ik het telefoonnummer van de klantenservice toegevoegd, omdat je forumberichten kunt lezen zonder ingelogd te zijn
Zolang het werkt b het werkt
Ter informatie, ik kon gisteren aan het einde van de middag geen verbinding maken. En deze wondermorgen werkt het weer
Het lijkt erop dat verbroken verbindingen veel zeldzamer zijn (1 alleen vanmorgen) sinds ongeveer gistermiddag.
Ik was van plan om precies het tegenovergestelde te schrijven... Ik werd vanmorgen tussen 8:13 en 9:21 drie keer verbroken
...
In ieder geval heb ik de webpagina gesloten en opnieuw geopend ... En altijd verbonden in de auto. Dus ik ben blij
Hoi allemaal
Het is oké dat we de verbindingstijd hebben gewijzigd, bespaard!!
Als coincoin vind ik het pijnlijk voor een forum om te worstelen met zulke belangrijke wachtwoorden.
Hallo Corali,
Ik kan geen verbinding meer maken met mijn Android!!
Hij vraagt me opnieuw om mijn PW aan te passen!! grrrrr, grrrr!!
Anders is het niet erg, OL.
@+.
AR.
Voor mij is het veel beter dan op de eerste dag (ik heb het over verbinding/ontkoppeling)
Ik hoef niet langer de pijnlijke validaties te doen. De aansluitperiode duurt langer. Door een simpele F5 ben ik weer verbonden.
Hoi allemaal
Zoals de meeste online sites, moeten we extra veilig zijn om problemen te voorkomen;
Sommigen van jullie gebruiken alleen het forum, maar we hebben ook toegang tot het downloaden van pro-licenties, administratieve contracten, toegang tot technische ondersteuning op het platform... die we zoveel mogelijk moeten veiligstellen;
Als het opgelegde wachtwoord te lang is, raad ik je aan om het op te slaan in een wachtwoordkluis in je browser!