Een moment dat ik niet kwam, maar wat vervelend om aan te sluiten... Het was de moeite waard om een account te hebben om dat door te nemen; Ik weet zeker dat het minder tijdrovend en minder pijnlijk zou zijn geweest om een nieuw account aan te maken...
Ik was een beetje te bang toen ik de herverbindingsprocedure deed. Blijkbaar gaat het voorlopig goed) met Firefox, het wachtwoord wordt onthouden en het is niet nodig om opnieuw door tweefactorauthenticatie te gaan.
Deze complexiteit zal niet helpen om nieuwe leden voor het forum te hebben. Misschien is het mogelijk om tweefactorauthenticatie alleen op te leggen voor gebruikersaccounts met toegang tot gevoelige informatie?
Gisteren (dinsdag 17 oktober) vanaf ongeveer 17 uur was het onmogelijk om verbinding te maken met Mycad... Logboek en wachtwoord aanvragen => OK Verificatie pagina=>OK en daar bevind ik me op de startpagina van Visiativ zonder ingelogd te zijn, "laat maar" zeg ik tegen mezelf, ik klik op de link om toegang te krijgen tot het Mycad-forum... nou ja, alweer... Zou dit niet een cyclische redundantie in computerjargon kunnen zijn? Het sluiten van mijn browser loste dit probleem niet op. Dat gezegd hebbende, aangezien je me kunt lezen, werkt mijn verbinding vanmorgen normaal...
Maar misschien was ik de enige die getroffen was door dit "onweegbare" ...
Zou je niet die stomme prompt kunnen afvuren die ons vraagt om door te klikken om door te gaan als hij zegt dat alles in orde is...? Aangezien alles in orde is, laadt u de receptie rechtstreeks op!!
Hallo Dominique, Misschien is de verbinding in de tussentijd verbroken? Zo niet, dan is het voor de veiligheid dat hij je om je inloggegevens vraagt...
Ik weet het niet precies, maar tussen mijn telefoon, toegang tot het werk en die van thuis, denk ik dat elke keer dat ik verbinding maak met de een, ik opnieuw verbinding moet maken met de andere, maar om te bevestigen omdat ik niet echt heb opgelet.
Welkom @ac_cobra_427 A priori is ons account op het forum niet een soort licentie met 1 bericht tegelijk; Als ik verbinding maak met de telefoon, blijft mijn pc-sessie open.
Het lijkt meer op één verbreking van de verbinding per dag of zo voor mij. Aan de andere kant vragen het forum en de Mycad-site elk ongeveer per dag om een verbinding. Om gezien te worden als het mogelijk is om te verbeteren, daarnaast 2-3 vensters elke keer de tijd om authenticatie te valideren, wat soms een beetje pijnlijk is. Een ander ding is dat we de site vaak zien alsof we verbonden zijn als we op een bericht willen klikken dat we de verbinding hebben verbroken en opnieuw zijn verbonden, dat is wat vervelend is. Edit: gewoon mijn ochtend ontkoppeling. 1e venster:
Het geheel is een beetje lang... Misschien direct een venster voorstellen voor herverbinding in plaats van het 1e dat waarschuwt dat je de verbinding gaat verbreken? Mits dit haalbaar is met de interface natuurlijk.
Verbinding zonder enig bijzonder probleem, zelfs als deze complexer is. Ik heb de indruk dat dit forum beter beveiligd is dan mijn bank!! Leuk en moderner dit nieuwe forum.
HS-limietopmerking: hoe is het mogelijk voor gebruikers om bijnamen te hebben zoals " user65378bc2098c6 " Ik heb de indruk dat het al sinds de implementatie van de nieuwe versie van het forum is.
Intuïtief zou ik zeggen dat het alleen testaccounts kunnen zijn die door de ontwikkelaars zijn gemaakt om het gedrag van de site te controleren bij het maken van nieuwe accounts.