Hallo.
Opnieuw verbinding gemaakt, maar het was niet gemakkelijk!
Fijne dag
Of... Dit kunnen gebruikers zijn die een account hadden op een andere site van de groep, maar niet op het forum, en met de "unificatie" wordt automatisch een bijbehorend account aangemaakt, met een tijdelijke gebruikersnaam die is gegenereerd door incrementatie of codering.
Ik ben sceptisch over testaccounts, aangezien deze accounts actief zijn (degene die ik noemde, stelt vragen en reageert op de antwoorden).
Voor de tweede hypothese is het mogelijk, maar verdraaid.
Nou, de verbinding werd verbroken, toen ik een antwoord wilde plaatsen, is dat al vervelend, behalve dat ik deze keer om een verificatiecode voor mijn e-mail werd gevraagd, DEZELFDE e-mail die ik altijd heb gebruikt en die AL gevalideerd zou moeten zijn!!
Dus wat is het delirium, waardoor we onze e-mail elke 1e van de maand opnieuw bevestigen??
Het duurt langer om in te loggen dan om het antwoord te typen dat je wilt posten... Ik dacht dat tijd geld was, niet in de industrie lijkt het.
Het ergste is dat ik zeker weet dat het langer duurt voordat een registrant verbinding maakt dan voor een hacker om te infiltreren.
Dit verhaal zal ons allemaal volproppen en eindigen met ons alleen het raadplegen van het forum als gasten, zonder ooit verbinding te maken!!
Ten slotte is het goede ding dat wanneer u een daling van het aantal bezoekers opmerkt, u weet waarom.
Vriendelijke groeten
PS: en laten we de cookiemelding niet vergeten dat je jezelf ook vol moet proppen!
Hallo;
Ik vind het vreemd dat:
Hoe meer mensen klagen over de verbindingsmethoden, hoe meer u de beschikbare tijd verkort nadat u bent verbonden.
Vanmorgen maar liefst 4 (verbroken verbindingen)... En het is nog geen middag.
Ik denk dat ik na verloop van tijd steeds minder tijd zal besteden aan het proberen een dialoog aan te gaan met andere forumers, en tevreden zal zijn, zoals @Sylk (en waarschijnlijk anderen), om het forum te "bekijken" als een toeschouwer en niet als een acteur.
Omdat het valideren van mijn logs+wachtwoorden+het valideren van de pagina van "nou alles is "OK" maar je moet nog steeds op de onderstaande knop klikken" en vervolgens de cookieverzoeken ongeldig maken... Het begint echt te worden... pijnlijk (om beleefd te blijven).
Vriendelijke groeten.
ARGGGG! Nee, maar serieus... De verbinding werd verbroken tijdens het schrijven van dit bericht!!
Misschien heb je problemen aan jouw kant omdat de mijne elke 2/3 dagen opnieuw verbinding moeten maken. En het duurt 5 seconden omdat adres en mdp al zijn geregistreerd
Hallo @Maclane ,
Excuses voor dit ongemak... Ik heb onze supportafdeling op de hoogte gebracht van deze problemen, onze technici zullen dit zo snel mogelijk herstellen,
Coralie
Hoi allemaal
Elke verbindingssessie duurt 4 uur waarin je niet opnieuw hoeft in te loggen. Deze beveiligingsregel is opgesteld door onze cybersecurity-afdeling en kan helaas niet worden gewijzigd;
Om uw verbindingen te vergemakkelijken, raad ik u echter aan om uw gebruikersnamen en wachtwoorden op te slaan!
Ik blijf tot uw beschikking voor eventuele feedback, een fijne dag verder,
Coralie
Hallo @Coralie
4 uur !! Het is gewoon te weinig...
6 uur zou een veel beter compromis zijn! Dat zou ons maximaal 4 herverbindingen per dag maken in plaats van 6, d.w.z. slechts 2 recos per werkdag werk. Dit is al een beetje acceptabeler.
Als u ons dan OP ZIJN minst de klik op de knop "doorgaan" zou kunnen besparen, zou het ook beter verteerbaar zijn.
Nog een uiterst pijnlijk punt dat al ons momentum om te reageren afsnijdt; Wanneer de verbinding met ons wordt verbroken en ons wordt gevraagd om bij te werken, wordt het eigenlijk alleen maar geactualiseerd; Het verbreekt de verbinding en werpt ons uit het onderwerp naar de startpagina, en zelfs niet opnieuw verbonden, dus we moeten nog steeds op de knop "verbinden" klikken!!
Voor mij zou een echte update zijn om ons de login direct aan te bieden en, eenmaal gevalideerd, ons door te verwijzen naar de pagina waar we waren toen we op de "update" -banner klikten!!
Nee, want 10 minuten nadat we op "antwoorden" hadden geklikt, vergaten we een beetje wat we bedoelden en verloren we zelfs de motivatie om te proberen te onthouden...
Hallo
Het geeft de indruk de Btester van je nieuwe platform te zijn... Meestal heb je voordelen aan het zijn van een Btester, hier betaal je voor onderhoud en heb je extra werk...
Nog een paar punten op wat al is gemeld (niet gerelateerd aan het forum maar aan MyCAD tickets):
- Ik heb veel tickets die in "Wachten op klant" staan terwijl er geen interventies zijn geweest van een ondersteuningsmedewerker.
- Waarom zo'n klein venster maken bij het aanmaken van een nieuw ticket? Het is helemaal niet ergonomisch om de details van ons probleem te begrijpen.
- Ik leg nog steeds een laag op het feit dat ik op doorgaan moet klikken na een pseudo-controle van de compatibiliteit van de machine. Het is nutteloos. Of de machine is in orde, we gaan verder, of het is niet in orde en je plaatst een foutmelding
Hallo @sylvain.barneron ,
Sorry dat je deze ervaring op het platform hebt gehad;
Ik heb al uw verschillende punten genoteerd die ik heb doorgegeven aan ons ondersteuningsteam, dat rekening zal houden met verzoeken om verbeteringen,
Bedankt voor je feedback en wens je een fijne dag,
Coralie
Hallo
Ik vind je erg kritisch over dit verhaal van ontkoppeling. Ik kan begrijpen dat als je een reactie schrijft, dat het vervelend kan zijn, maar voor de rest voer je in hoe vaak per dag je verschillende wachtwoorden en logins op verschillende sites of zelfs op je smartphone (al was het maar om hem te ontgrendelen).
Op mijn professionele pc moet ik mijn wachtwoord ongeveer 5 tot 6 keer per dag invoeren, zo niet meer, afhankelijk van wat ik doe en hoeveel pc's ik gebruik.
Afgezien van de pagina die u vraagt om op doorgaan te klikken (zodra de taakverificatie is voltooid), wat verborgen kan worden gedaan, is de login/wachtwoord voldoende om software te gebruiken die het opslaat en in twee klikken is het klaar.
Welkom @Cyril_f
Vertel me of het naar uw mening zinvol is om een 6-baans snelweg volledig te renoveren als we een oud stenen pad als enige toegang laten?
Het is een soort levitatie; Een aantrekkelijke site met weerzinwekkende toegang.
Als we niet systematisch een antwoord hebben op alles wat we lezen (niet te gênant zijn om offline te zijn, behalve de geschiedenis), willen we aan de andere kant misschien " alles " dat we lezen leuk vinden. En hier is het gênanter. Likes komen vaker voor dan onze antwoorden, en toch niet minder belangrijk, omdat ze gewicht geven aan de antwoorden.
Hoe graag we later ook terugkomen om een onbeantwoorde vraag te beantwoorden, we kunnen net zo goed terugkomen om likes te geven aan al gelezen antwoorden, het is minder zeker ...
Dus ja, het varieert afhankelijk van ieders gewoonten, maar naar mijn bescheiden mening is het een dubbele straf voor de activiteit van het forum.
Sorry dat ik het verband niet zie.
Anders, verbonden sinds 5 uur, geen verbroken verbinding
Hallo @Coralie
Allereerst bedankt voor het doorgeven van onze feedback, in de hoop dat het zal helpen bij het vinden van een oplossing. Is dat tenslotte niet wat we het beste moeten doen?
Met dit in gedachten leg ik u een oplossing voor waarvan de haalbaarheid moet worden bestudeerd en die deze ongemakken zou oplossen.
- Geen sessievervaldatum op het forum, MAAR systematisch inloggen voor het profiel en de echt gevoelige gegevens.
De link is dat op Lynkoa de hele site aan het roeien was, maar de login was tenminste snel en verliep niet, maar op myCAD is de hele site (of bijna) opnieuw ontworpen om sneller en aantrekkelijker te worden (over het algemeen zeer succesvol!), en toch is de login vervelender geworden, en bovendien verlopen, waardoor het nog vervelender is geworden en de site minder aantrekkelijk.
Voor mij is er een tweedeling.
Er is een manier om het beter te doen, oprecht.
EDIT: En ja, het lijkt erop dat de sessieduur in de tussentijd is verlengd.
Wees voorzichtig, wat ik ga zeggen is alleen mijn verantwoordelijkheid en is hier niet om de oude chagrijnig te zijn. Dit zijn slechts opmerkingen die van mij zijn en voortkomen uit een teleurgestelde liefde.
Uiteindelijk lijkt dit verbindingsprobleem mij slechts een openbaring van wat ik voel sinds ik hier ben teruggekeerd.
Vroeger, toen het forum nog Lynkoa heette, ging er geen uur voorbij zonder dat ik mijn pagina bijwerkte om deel te nemen aan het nieuwe debat/vragen/uitdaging/groep. De toegang was direct en vloeiend , de gemeenschap was actief en overvloedig.
Ik kan niet zeggen of het te wijten is aan de complicaties van toegang, maar ik vind de aura van het forum een beetje "saai". De mensen die meedoen zijn altijd van kwaliteit... maar heel weinig!
En ik begin me af te vragen of de toenemende complexiteit van toegang, update na update, er iets mee te maken heeft.
Vroeger hoefde je alleen maar naar de inlogpagina van het forum te gaan en je kon aan de slag. Nu, onder het mom van "eenvoud", wordt het moeilijk te vinden.
We moeten naar het MyCAD-platform gaan, vervolgens het juiste pad vinden tussen alle aangeboden opties, een login invullen die niet lang meegaat en ten slotte... Ga weer aan het werk, want na al dit verleden is het geen tijd meer om op een forum rond te hangen. Als gevolg hiervan wordt het verlangen om te komen dodelijk afgestompt
Sterker nog, ik vraag me af of MyCAD niet gewoon een aardig speeltje kapot maakt en een forum vanzelf laat sterven: te duur om te onderhouden / te hongerig in het geheugen / een database met vragen en antwoorden die al goed gevuld is / het is niet nodig om naam te maken / zet de reden die je leuk vindt
Kortom, tenzij myCAD een schok maakt en verandert, blijf ik komen om te zien wat er aan de hand is... maar van tijd tot tijd en op een veel minder ijverige manier dan voorheen.
Hallo
De verbinding is sinds gisteren niet meer verbroken! Ik weet niet of het het ontwikkelingsteam is of een toevallige meevaller, maar eerlijk gezegd is het een genoegen! Zoveel leuker
Bedankt
Hallo.
Sinds maandag kan ik geen verbinding meer maken met Visiativ:
Wanneer ik inlog, wordt me gevraagd om een dubbele authenticatie met een code die naar mijn e-mailbox wordt gestuurd... die ik nooit ontvang. Als gevolg hiervan is het onmogelijk om verder te gaan.
Aan de andere kant heb ik net gemerkt dat door het verificatievenster te sluiten, terug te gaan naar de Visiativ-startpagina en " forum "... nou ik ben verbonden (dus, niet gek de dubbele beveiliging )