Nieuwe authenticatie: Is het je gelukt om in te loggen?

Hallo @coin37coin
Als je zegt " A Visiativ ", naar welke sites verwijs je dan? Klantenportaal, myCAD...? Als je met een van hen bent verbonden, ben je automatisch met allemaal verbonden; Het is onmogelijk om in te loggen zonder tweefactorauthenticatie
Als je problemen hebt met de verbinding, kun je contact opnemen met de klantenservice op 09 69 322 223, zij zullen je account binnen enkele seconden instellen; Ik stuur je een berichtje!

Hallo Coralie,
Ik heb inderdaad een dubbele verbinding aan het begin van de dag. En als ik overdag opnieuw verbinding maak, heb ik de verbinding in één keer weer... @+.
AR.

We vallen terug in de tekortkomingen van het oude Visiativ-Lynkoa-forum... :weary:

1 like

Hallo Coralie,

Sinds ik van browser ben veranderd, hoef ik me niet meer aan te melden om me te verifiëren.
Ik ben overgestapt van " Firefox naar Edge ", het is beter dat er geen verbindingsproblemen meer zijn...

Het is oké, we hebben net het probleem gevonden, het was mijn adblocker " Ubloc ", waardoor ik geen verbinding kon maken ...
Wordt vervolgd, @+.

AR.

2 likes

Hallo @A_R
Ja inderdaad, als je blockers hebt, voorkomt dit dat de verbinding goed werkt... Bedankt voor het opmerken op het forum, het kan andere gebruikers helpen :slight_smile:
Fijne dag!
Coralie

Hallo allemaal,
Ik gebruik Firefox zonder problemen.
Als u een probleem ondervindt, verwijdert u gewoon de browsercache voor de Visiativ-site.
Fijne dag

Hallo Coralie,
Ja inderdaad, het was de " Ubloc " blocker...
Nu gebruik ik " Ghostery " voor Firefox...
Wordt vervolgd.
@+.
AR.

1 like

Hallo @A_R

Ik ga de verdenkingen ondermijnen; Ik gebruik FireFox, uBlock en Adblock en ik ben al maanden permanent ingelogd zonder problemen. :man_shrugging:
Hoe dan ook, het belangrijkste is dat je er zo komt.

Hoi @Sylk

Persoonlijk is het: adblock ultimate (ik gebruik al een aantal jaren ghostery)

• KAMO + CCleaner in auto voor elke sluiting 's avonds en uiteraard Norton op de achtergrond.
    En om ervoor te zorgen dat ik niets laat rondslingeren, ben ik geabonneerd op Incogni, een van de beste diensten voor het verwijderen van gegevens van de brookers die de gegevens doorverkopen.

Ten slotte merk ik dat sommige sites je naar het Parthenon sturen als je een VPN hebt (bijv. Canal+, OpenIA, sociale zekerheid enz...)

Hoi@Zozo_mp Mijn FF verwijdert alle cookies elke keer dat ik het sluit, met uitzondering van degene die ik in de uitzonderingen, met inbegrip van de forumcookie, dus ik hoef niet opnieuw in te loggen als ik ze open.

Hallo Sylk,
Nou, zo werkt het, ik probeer het niet te begrijpen, maar het is goed om het te weten ...
Bedankt, @+.
AR.