Nieuwe classificatie

Hallo collega's,

Ik heb net mijn nieuwe classificatie ontdekt, ik zou "c6" zijn! En wat zou jij zijn?

Hoi @ac_cobra_427

Heel wat mensen hebben het gegeven in de New Metallurgy Package Agreement

1 like

C6? Je moet vragen naar het tellen van de punten en controleren ... maar het lijkt me heel, heel, heel, heel laag!

2 likes

@coin37coin ronduit, als je de wiskunde doet; Ik kom E10 tegen...

1 like

Ik valideer C6, het is laag voor de goede orde, ik ben E9.

3 likes

Inderdaad, C6 is laag, ik klaagde over het feit dat ik D8 was...

3 likes

In een grote groep varieert dit van D-7 voor een tekenaar tot E-9 voor een niveau 2 tekenaar. De tekenaar van niveau 1 zit logischerwijs tussen de 2 in. De functiebeschrijvingen zijn logischerwijs verschillend tussen de 3.
C6 lijkt inderdaad erg laag (vooral omdat je niet zomaar details moet uitspugen gezien je activiteit op het forum). Gezien uw beschrijving op het forum omvat uw baan 3 of 4 verschillende functies: BE, methoden, pre-sales technicus...

Aarzel niet om de beschrijving van uw functie te lezen en naar uw HR-directeur te gaan om ALLES te zeggen wat u doet dat er niet op staat. Vraag indien nodig om een aangepaste/aangepaste fiche.
Dat is wat ik heb gedaan om mijn ranking te verhogen.

5 likes

Hoi allemaal!

Ik heb er nog nooit van gehoord...
Kan iemand mij uitleggen wat het is?

Hallo
Laten we eens kijken naar het oorspronkelijke onderwerp: Nieuwe cao metallurgie
Het is alleen de metallurgieovereenkomst die wordt beïnvloed. Afhankelijk van het vakgebied waarin het bedrijf is gevestigd, is deze overeenkomst niet noodzakelijkerwijs van toepassing.

3 likes

Ik zal het uitzoeken, bedankt

De cao waarvan je afhankelijk bent, staat vermeld op je loonstrook.

3 likes

@stephane.gi Ik ken mijn cao; Ik zie niet echt in hoe dit antwoord met mijn werk te maken heeft?!?

oeps... misverstand...

Het was vooral een antwoord op @twathle denk ik :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

@stephane.gi @sbadenis
Dank u voor uw antwoord, helaas maak ik me geen zorgen ..

1 like

Gezien wat er uit de verschillende berichten op dit forum komt, zou ik liever gelukkig zeggen dan helaas.