Bioklimatologische pergola

Ja waarom niet @ David

Maar feit is dat @Gerald ons een communicatieruimte biedt

En aangezien deze ruimte daarvoor is gemaakt

Het zal ons ook in staat stellen om te begrijpen

Hoe het werkt en hoe

Optimaliseer daarom de reaties van elkaar

@+ ;-)

1 like

@David is het voordeel dat je met deze ruimte bestanden kunt delen of gewoon bestandsvisualisaties kunt maken.

Ik ben begonnen met het maken van mappen voor elk gedeponeerde native bestanden indien nodig, maar voor de planning wilde ik een Excel-kalender zetten en met gt22 hebben we al een probleem ....  

De mycadplace c is een veelgebruikte dropbox. De server staat dus altijd aan en iedereen kan er op elk moment bij.

We kunnen allemaal verschillende versies van solidworks hebben, want hoe dan ook, de visualisatie van de onderdelen wordt omgezet => iedereen visualiseert ze.

Je kunt afmetingen nemen, je kunt sneden maken, enz... Het is dus een webtekening met de mogelijkheid om bestanden op te slaan die door alle medewerkers kunnen worden gedownload

2 likes

Ik mycadplace past bij mij, ook al weet ik het niet. Vuur dus,

1 like

Hallo

Ik heb al veel werk aan het onderwerp gedaan omdat ik, net als jij, vind dat de prijzen hoog zijn.

Ik heb offertes laten maken door de belangrijkste spelers op de markt. Gezien de prijzen besloot ik een zelfontwerp te starten.

Ik ben aan het einde van mijn reflecties, het project is bijna volwassen met veel technische en prijsdetails ervoor.

Waar sta je aan jouw kant?

Bent u overgestapt naar Mycadplace? Verbinden?

Vriendelijke groeten

1 like

Hallo, ik heb net het bericht gezien...... Waar ben je?

Hallo

Mijn project is voor 99% voltooid in studie, ik heb al mijn offertes.

Het is een all-inclusive project dat ongeveer 8000€ kost.

Het heeft dezelfde voordelen als de pergola's op de markt, maar ik bespaar 50% op de laagste marktprijs.

U moet weten dat de prijzen tussen Biosun, Solisystem, Brustore, Renson variëren van 14000 tot 28000 euro, afhankelijk van de leveranciers en opties.

Ik moet snel beginnen met produceren, je moet weten dat je contact nodig hebt met leveranciers in het gebouw omdat sommige composteermiddelen zoals verstelbare lamellen en schermgordijnen niet gemakkelijk te vinden zijn.

Ik werk sinds september 2014 aan het project, er is een grote klus van studie en reflectie.

Hier

1 like

Goedenavond

Om redenen van beschikbaarheid ben ik niet verder gegaan met het project. Maar het zit nog steeds in het hoofd.

Het idee is echt om de prijs naar beneden te brengen met een ontwerp dat toegankelijk is voor de grote doe-het-zelver.

Voor de bladen dacht ik eraan om ze in hout te vormen of geklonken platen te gebruiken op een steun in de vorm van vinnen.

Kortom, een brainstorm zou interessant zijn....

1 like

Hallo

Een toegankelijk ontwerp voor een geweldige doe-het-zelver, dat is het woord.

Een goede klusjesman betekent een goede 3D-ontwerper met het juiste gereedschap (je moet echt alles kunnen simuleren), ook een goede monteur en contacten in de bouw om toegang te hebben tot essentiële benodigdheden: verstelbare lamellen, schermjaloezieën.

In de prijs die ik heb vastgesteld op 8000€ vertegenwoordigen de 3 schermen de helft, je kunt ze niet plaatsen, het hangt af van de buitenomstandigheden en de blootstelling (wind, zon), ik heb geen keuze, ik ben vol wind (zijjaloezieën) met zonsondergang (jaloezie aan de voorkant).

Wat de structuur betreft, hebben fabrikanten specifieke aluminiumprofielen ontwikkeld die niet toegankelijk zijn voor particulieren, een soort protectionisme, waardoor ze ook functionaliteiten (verlichting, regenwaterafvoer) kunnen integreren . Het is daarom noodzakelijk om commerciële aluminium basisprofielen te gebruiken: vierkante buis voor de palen, rechthoekig voor de bovengrondse structuur, U-vormig voor de goten en lamellensteunen.

In termen van automatismen:  Somfy, een veilige gok, behalve de elektrische actuator en het is noodzakelijk dat elke dialoog terwijl deze niet noodzakelijkerwijs gepland is. Ik heb echte tests gedaan omdat niemand er een standpunt over inneemt. Nu weet ik dat het werkt!

Je hebt dus inderdaad echt een goede complete technische basis nodig.

Maar het is ook omdat ik iets wilde dat qua kwaliteit gelijkwaardig was aan wat verkoopt. Als je het moet maken, kun je het net zo goed goed doen.

De bioklimatologische pergola is nu een luxeproduct, dat moet je weten!

Bij alle fabrikanten die ik had geciteerd, nam niemand contact op, ook al had ik hen duidelijk verteld dat de prijs onbetaalbaar was.

Het bewijs dat ze niet wachten op de klant!

Het is een geweldig technisch project, ik heb het technisch echt naar mijn zin, ik stel al mijn kennis ten dienste en dat is de kick!

bio_climatique.jpg
1 like

Bravo, als je beschikbaar bent om te delen, is het een en al oor 

Bedankt

@+ ;-))

Heeft u voorzien in de mogelijkheid van zij- en voorsluitingen?

Natuurlijk, zoals vermeld in mijn laatste post, zijn het de 2 zijschermen en de voorkant die voor deze functie zorgen.

1 like

Naar aanleiding van verschillende persoonlijke e-mails

van de vraag waarom en hoe

De MyCAD-ruimte die voor dit doel beschikbaar is, is niet beschikbaar

het is heel normaal dat deze ruimte, die ik benadruk, werd uitgeleend door onze vriend @ Gerald

Dit maakte het onder andere mogelijk om de functionaliteit van het product te begrijpen

Hij sloot zijn MyCAD-account om zijn eigen redenen

dus geen ruimte meer voor uitwisseling beschikbaar en het verlies van alles wat erin zat

Het spijt me ervoor, net als @ Gerald

@+ ;-))

Hallo

Er kunnen gratis opslag- en uitwisselingsruimtes worden gecreëerd.......

Wat betreft het verlies, er is niets verloren, het bedrijf dat MyCadplace beheert, kan u teruggeven wat er op deze ruimte stond........

@+ 

Hallo

Er kunnen gratis opslag- en uitwisselingsruimtes worden gecreëerd.......

Wat betreft het verlies, er is niets verloren, het bedrijf dat MyCadplace beheert, kan u teruggeven wat er op deze ruimte stond........

@+ 

@GT22 Kunt u geen bestanden herstellen? Heb je Clementine gevraagd?

al een aanvraag gedaan maar in + @ Clementine is op vakantie

Ook voor de bestanden was het geen berg werk

dus geen bestandsherstel

+ Links + MyCod + Bestanden

en niet te gemotiveerd door de deelnemers

De dag van het bot

om de noodzaak te herhalen zonder het te laten voelen

@+ ;-))

FYI:

Uw gegevens worden bewaard tot en met 03/11/2015. Na deze datum worden ze van onze servers verwijderd als u uw abonnement niet verlengt.

Dit is de enige map die ik niet heb verwijderd van mijn oude mycadplace. Het kan daardoor openbaar zijn. Ik kan me opnieuw abonneren als een patron het bedrag aan Lynkoa betaalt.

1 like

Hallo

Als je gratis opslagruimte nodig hebt, kan ik je op mijn server of gt22 zetten en al komen voor het trilverzoek op zijn plaats voor je toegankelijke...

Omdat MyCadPlace thuis nog steeds niet werkt :/, dus ging ik via een Qnap-serversysteem...

Dus als je geïnteresseerd bent in het voortzetten van het project, vertel het me dan hier of in mp en ik zal het uitdrukkelijke account voor je aanmaken met een wachtwoord dat gemeenschappelijk is voor al :), Aan de andere kant is er geen viewer op het projectmanager-systeem

Ik wacht op uw nieuws, als u geïnteresseerd bent, zal ik het vanaf woensdag 13 mei in de vroege ochtend of in de vroege middag plaatsen.

Vertel het me nog eens;)

Centor

En waarom maak je geen groep op Lynkoa? Je kunt 3D-bestanden plaatsen en er is een viewer! Aan de andere kant is er een bug en kun je geen groep maken...

Hallo

Ik begrijp dat er problemen zijn op mycadplace en de Lynkoa-groepen?

Kunt u de problemen in de speciale groepen beschrijven?

mycadplace: http://www.lynkoa.com/groupes/3d/mycadplace

groep problemen: http://www.lynkoa.com/groupes/signaler-un-probl%C3%A8me-sur-lynkoa

Bij voorbaat dank