Bioklimatologische pergola

Wie is er geïnteresseerd om samen te werken om een pergola te maken?

@+ ;-)

1 like

Het is waar dat het interessant kan zijn

Ik ben bang dat dit het grote probleem is met de verschillende versies van Solidworks en zelfs software tussen Lynkoaians!

3 likes

Ik ben geïnteresseerd... Maar hoe langer het doorgaat, hoe meer ik mezelf vertel dat we niet per se op dezelfde golflengte zitten... En dat we het snel oneens kunnen zijn gezien de sterke karakters die hier aanwezig zijn... Ik heb het op niemand gemunt, het is een opmerking en ik zou niet de laatste zijn! Maar hé, je moet dit nieuwe Lynkoa-avontuur proberen!

Wat betreft softwarecompatibiliteit... Als we meer dan dat te beheren hebben, zullen we heel goed zijn!! ;-D Allereerst kunnen we beelden uitwisselen en RWZI's?

In eerste instantie kunt u misschien een groep maken en discussies per thema aanmaken: lamellenoplossingen, alternatief voor het canvas, oplossingen voor de voeten... Identificeer potentiële leveranciers...

Nee?

2 likes

@ Tomalam

Ik denk dat het heel goed is

om de MyCADplace-tool te begrijpen

De uitdaging is ook om de mogelijkheden van de verschillende uitwisselingsvormen te zien, hoe ze worden ontvangen 

Nu, zoals gezegd, @Benoit de waarschijnlijke meningsverschillen

via de producten of de sterke karakters is alles genuanceerd vind ik

@+ ;-)

3 likes

Ja inderdaad, als MyCADplace u toestaat dit te beheren, zou het kunnen werken.

Maar ik ben net als St. Thomas, ik geloof alleen wat ik zie!  ; P

1 like

Ik zie niet echt het verband tussen de softwareversies en MyCADPlace? Ik moet een aflevering gemist hebben...

@ tomalam +1   me ook  ;-D

Sinterklaas, het is lang geleden dat ik niet meer geloof

Hetzelfde geldt voor tapijthandelaren

@+ ;-)

1 like

Het is zeker dat als we doen wat onze politici doen, we regelrecht naar de ijsberg zullen gaan. Om onszelf nu de vraag te stellen, willen we tot een samenwerking komen? Het doel is om een gemeenschappelijk project tot bloei te brengen en afhankelijk van de ideeën van elk project kunnen we verschillende projecten naar voren brengen. Wat des te interessanter zal zijn omdat het doel is om een projectdossier te hebben voor zelfrealisatie. Laten we collegiaal blijven en er is kracht in eenheid. 

1 like

Zeer goede @David.

Dus waar beginnen we? Waar praten we? Hier is het niet ideaal! Is MyCADPlace echt geschikt? Persoonlijk heb ik geen account... en ik weet niet echt hoe het werkt!

Het beste voor dit moment zou zeker een groep zijn die zich aan dit project wijdt. Maar je kunt geen bestanden rechtstreeks uitwisselen in de antwoorden, alleen in de basispost !

Daarom noemde ik je een beetje higher@Clémentine... Waar zou u het vervolg van deze discussies zien?

Hoi allemaal

Is er al vooruitgang geboekt met dit project? De meest geschikte plaats zou inderdaad een mycadplace-account zijn, omdat groepen de uitwisseling van bestanden niet toestaan. Maar ik kan geen account voor je openen omdat het een betaalde service is.

om te reageren op @ Clementine 

Onze vriend @ Gerald heeft genereus een deel van zijn MyCADplace-ruimte voor ons beschikbaar gesteld

en benoemde mij tot beheerder van deze genoemde ruimte

Dus ik vraag alle geïnteresseerden om het alsjeblieft bekend te maken

HIER of in eerste instantie via MP

Fijne dag @ allemaal

@+ ;-)

2 likes

ok voor mij

2 likes

In de Mycad-ruimte is er de mogelijkheid om mappen aan te maken en native formaten te verzenden. Maar voor consultaties wordt een conversie gedaan door eenvoudige storting en wordt zo voor iedereen beschikbaar.

U kunt Excel-sheets, PDF, enz. zien.

Persoonlijk heb ik problemen met mijn niet-professionele CAD-klanten en ik geef toe dat ik deze ruimte ter beschikking stel om zoveel mogelijk feedback te krijgen van gemotiveerde mensen zoals jij.

alles voor @clementine die zo Mycad in de goede richting zullen laten evolueren.

En toen ik mijn pergola niet maakte lol 

2 likes

Een grote dank @Gerald dat we dit project mochten voortzetten.

Snelle vraag trouwens, is er een plek om uitleg te vinden over de functies en werking van MyCAD Place?

1 like

Er is een doc in de groep Mijn Cadplace

2 likes

Om te registreren heb ik je e-mailadres nodig

Ik heb net geprobeerd voor @ Benoit via de link van zijn bijnaam

Het werkt niet een beetje gek............. dit verhaal..................; -(

@ CLEMENTINE

vraag:

Waarom geen link op de bijnaam/adres op de site 

in het MyCADplace-gebied

@+ ;-)

1 like

@gt22 wist ik dat JIJ het was die als beheerder moest worden aangesteld, omdat je altijd je vinger legt op wat prikt lol

2 likes

@ Gerald

JA................ Ik weet niet hoe ik het  moet nemen ..................... ;-)

Maar het is een feit dat er nu vraag naar is, dus we moeten ervoor zorgen

En wie jij + is zoals je me erin hebt gestopt

Ik wil het niet boven mijn hoofd hebben

(Graeme Allwright https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=HB2fdqtZvEM )

En je moet een tool hebben die werkt en gemakkelijk te gebruiken is

@+ ;-)

2 likes

Kunnen we het niet beheren onder een Google Drive. Shared spreadsheet tools zijn interessant om in groepen te werken en je moet CAD-bestanden beschikbaar kunnen stellen