Ik moet mijn rooting-bibliotheek maken en ik zou graag wat feedback willen hebben over de methoden.
Ofwel maak ik een buis die alle normen bevat (ISO 316L, ISO 304L, ISO Steel, SMS, ASME-BPE, enz.), ofwel maak ik één buis per norm.
Maar ik zou graag de mogelijkheid hebben om de standaard van de toekomstige rooting die ik heb gemaakt te wijzigen (bijvoorbeeld van ISO 316L naar SMS) zonder mijn rooting opnieuw te hoeven maken.
Hallo, ik denk dat je, om de standaard te kunnen veranderen, een buis moet maken die verschillende standaarden samenbrengt. Het probleem bestaat ook bij mechanisch lassen en ik denk dat je sinds de versie van 2015 het ene profiel voor het andere kunt wijzigen, maar voorheen was dat niet mogelijk. Laten we eens kijken of deze verbetering ook is doorgevoerd in Routing.
Van de ene standaard naar de andere veranderen de Øs.
Ik doe voorbereidende projecten, en soms veranderen we de standaard nogal eens.
Ik bouw voor mezelf een kamer met alle standaarden om een test te doen.
Nu rijst de vraag hoe je een recht deel op een elleboog maakt (op sommige standaarden heb ik er een paar, maar geen andere), terwijl je de verbindingspunten behoudt.
Ik heb een test gedaan door al mijn wolken (304L, 316L.. etc.) op hetzelfde bestand te groeperen. Het werkt. Misschien maakt het mijn montage zwaarder.??
In deze configuratie kan ik de tinten van bochten wijzigen nadat de routing is gemaakt (door de configuratie te selecteren die goed werkt), maar ik moet het elleboog voor elleboog doen (vervelend).
Ik heb geprobeerd de eigenschappen van mijn routing te wijzigen na creaties, maar het werkt niet. Er wordt geen rekening gehouden met veranderingen in routeringspatronen. Kortom, er is geen update.
Dus door mijn onderdelen in submappen te scheiden, zoals u mij aanraadt te doen (en ik denk dat je gelijk hebt, het is eenvoudiger), verlies ik de mogelijkheid (zelfs vervelend) om de standaard te wijzigen zonder mijn routering opnieuw te hoeven doen. En het is super gênant!
Dat gezegd hebbende, het wijzigen van de eigenschappen van mijn routering werkt deze ook niet bij. BUG, of slechte afhandeling van mijn kant..
Misschien kan ik dit probleem oplossen door een model voor routeringseigenschappen in te stellen in de routeringsbibliotheekmanager, maar ik begrijp niet veel van deze niet-intuïtieve tool.
Ik ga de video bekijken die je me vertelde, maar in het Engels ben ik bang om enkele belangrijke begrippen te missen.
Ik heb een ticket geopend, maar op dit moment nog geen antwoord!
En niet de binnenste en buitenste Ø kunnen identiek zijn, het zijn de kwaliteiten en afwerkingen die veranderen, ik kan 316L, 304L, weldtron, weldtronEP, safetron, safetron EP hebben, dus 6 kwaliteiten voor 1 dezelfde diameter.
En het verschil is ook fysiek, want een ISO-elleboog heeft geen recht deel, terwijl een weldtron-elleboog een recht deel heeft.
Ik doe wel een voorlopig ontwerp, maar het doel is om een project (productieplan) te doen, dus ik anticipeer op problemen.
Ik ben het eens met de uitgebreide boekenkast c niet super praktisch, maar op dit moment kan ik de normen van mijn routing niet veranderen zonder dat de normen in mijn kamers worden geconfigureerd.
Nadat ik de routing heb gemaakt, slaag ik erin om de buis- en elleboogparameters van mijn routing te wijzigen, maar de routing wordt niet bijgewerkt.
Ik heb de indruk dat de routeringsmodule nog niet erg operationeel is.