Hallo, we hebben een pc met een SOLIDWORKS 2017-licentie.
Deze pc is verbonden met een intern bedrijfsnetwerk.
We voeren onze assemblages uit op dit netwerk om hun toegankelijkheid voor andere stations te vergemakkelijken.
Nadat ik mijn onderdelen in een map op dit netwerk had gemaakt, heb ik er een assemblage van gemaakt in dezelfde map.
Ik bewaar mijn montage... Ik open het 10 seconden later opnieuw, en daar, "onmogelijk om het bestand te vinden voor het onderdeel om de bewerking te voltooien".
De paden naar al mijn stukken zijn verloren gegaan... Ik maak de verwijdering van elk item ongedaan, de software vindt ze direct in de betreffende map.
Ik hoef alleen maar op "openen" te klikken om ze weer in de assemblage te laten verschijnen.
Ik sla de montage op met de gevonden paden. Ik doe hem dicht, open hem weer en dan... Hetzelfde gebeurt. Alle paden zijn verloren.
We hebben geprobeerd dezelfde assembly te openen op een andere pc met een andere SOLIDWORKS 2017-licentie. En daar, geen probleem, de onderdelen zijn gevonden. De montage is correct
Ik heb geprobeerd een pakket te doen en in een andere map op hetzelfde netwerk te gaan.
Hetzelfde, de paden van de stukken gaan verloren.
Ik heb deze zelfde assembly lokaal opnieuw opgebouwd op mijn harde schijf "C".
De assemblage gedraagt zich correct, mijn onderdelen worden gevonden bij het openen van mijn assemblage.
Ik heb geprobeerd andere onderdelen op het netwerk te maken en de assembly op mijn bureaublad te maken: bestanden niet gevonden.
Ik heb geprobeerd de assemblage op het netwerk te maken en de onderdelen op het bureaublad te maken: de assemblage gedraagt zich goed.
PS: we hebben deze pc vervangen tijdens deze storing, denkend dat het van hem kwam, maar hetzelfde. Het probleem blijft bestaan.
We hebben ook geprobeerd de SOLIDWORKS-licenties te verwisselen tussen de probleem-pc en de probleem-pc, maar de storing blijft op de probleem-pc liggen.
Ik denk dat ik niets ben vergeten in de beschrijving van mijn probleem en mijn verschillende pogingen om het op te lossen.
Als iemand dit soort dingen ooit is tegengekomen en weet hoe het op te lossen, zou ik graag de oplossing weten.