Probleem met weergave

Hallo

Mijn display is veranderd, ook al heb ik nergens om gevraagd, alleen tijdens de montage, als ik de onderdelen open, heb ik dit probleem niet.

Op dit scherm zie ik enkele gestippelde randen, waaronder grote parallelle lijnen aan de onderkant van het vel.

Ook is het Windows-pictogram leeg.

Is het een weergaveformaat of een bug?

Ik voeg meerdere screenshots toe

doe-het-zelf

capture.jpg

Tweede opname

capture0.jpg

Derde opname

capture1.jpg

Vierde opname

sans_titre_1.jpg

Hallo

Als het eerder werkte, is het geen bug.

Doet het het alleen met jou op dit ASM of ook op alle andere ASM's.

De belangrijkste kenmerken doen meer denken aan de grafische kaart

Als het alleen op deze ASM is, is het mogelijk dat het bestand beschadigd is. Vertel ons iets meer.  Alstublieft

Vriendelijke groeten

EDIT: verwijdering diagnostische fout op het scherm

3 likes

Hallo

Het doet het alleen op deze montage.

Ik ben op win 7 thuis up-to-date, ik heb 8 GB geheugen, een SSD in C:

Mijn grafische kaart is een quadro 600 met deze driver die ik vandaag heb geüpdatet.

377.83-quadro-grid-desktop-notebook-win8-win7-64bit-internationale-whql

En ik werk met Solidworks 2013.

doe-het-zelf

Goedenavond

Als het het alleen op deze assemblage doet, lijkt het meer op het beschadigde bestand en niets anders.

Maak een back-up van al je bestanden, subsets en sets, in een andere map.
Dan zou je het moeten opslaan in native parasolid-formaat en het vervolgens  opnieuw moeten openen in de testmap.

Doe dit na het verlaten van SW en na het opnieuw verhogen van SW. Open vooral geen andere bestanden.

Als het niet werkt! Nou dan! we zullen moeten wachten tot maandag als de collega's terug zijn van WE  ;-)

Vriendelijke groeten

Welk formaat kies ik, parasolid .s_t of parasolid binair .s_d

Hallo

Parasolid .s_t

Vriendelijke groeten

Het opent met x_b  en  x_t.

Als ik de pech heb om naast de assemblage te klikken, gaat het ik weet niet waarheen maar komt terug door 2 keer van de telescoop te klikken

x_b.jpg

En daar is de x_t

x_t.jpg

De montage lijkt vrij eenvoudig, ik zou het opnieuw opbouwen uit een leeg bestand.
Het is of de montage of een stuk dat verknoeit.

Dat is zeker wat ik ga doen, maar als het een stuk is dat verknoeit om het te vinden, het kan lang zijn, ik zou de stukken een voor een moeten invoegen en wachten om te zien, ik ben nog niet klaar...

Was er niet lang daarvoor een Windows-update (zie in Windows update / updategeschiedenis)? Probeer eventueel terug te keren naar een eerder herstelpunt (in principe verlies je geen gegevens).

Is Windows goed ingesteld voor SW om de NVidia-kaart te gebruiken (zie in het BIOS, in de NVidia-instellingen)?

Waarom is deze assemblage in de bios minstens 6 maanden oud en heb ik dit probleem nog nooit eerder gehad en wat moet ik in de bios controleren?

Wat betreft de updates, ik zal zien

De laatste update was op 9 oktober, en het probleem van 2,3 dagen, ik denk niet dat het daar vandaan komt

Als er een probleem is met een onderdeel, is dit direct zichtbaar bij het inbrengen.

Afhankelijk van het ontwerp van de machines (vooral laptops), is er een optie in het BIOS om het systeem te vertellen dat het de ene of de andere van de aanwezige grafische kaarten moet gebruiken.

Mogelijk, kun je je asm delen (via take-away samenstelling), ik heb geen SW13 meer maar misschien elimineert het wat leads.

1 like

Nou, geen probleem

dfc.sldasm

Je plaatst alleen de asm, alle kant-en-klare bestanden ontbreken, je moet een "take-away compositie" maken (in het bestandsmenu).

Hij wil niet, ik krijg een foutmelding 

[Titel van het venster]
SolidWorks (Engelstalig)

[Inhoud]
Kan SolidWorks DLL niet laden: sldshellutils.

[Oké]