Als het het alleen op deze assemblage doet, lijkt het meer op het beschadigde bestand en niets anders.
Maak een back-up van al je bestanden, subsets en sets, in een andere map. Dan zou je het moeten opslaan in native parasolid-formaat en het vervolgens opnieuw moeten openen in de testmap.
Doe dit na het verlaten van SW en na het opnieuw verhogen van SW. Open vooral geen andere bestanden.
Als het niet werkt! Nou dan! we zullen moeten wachten tot maandag als de collega's terug zijn van WE ;-)
Dat is zeker wat ik ga doen, maar als het een stuk is dat verknoeit om het te vinden, het kan lang zijn, ik zou de stukken een voor een moeten invoegen en wachten om te zien, ik ben nog niet klaar...
Was er niet lang daarvoor een Windows-update (zie in Windows update / updategeschiedenis)? Probeer eventueel terug te keren naar een eerder herstelpunt (in principe verlies je geen gegevens).
Is Windows goed ingesteld voor SW om de NVidia-kaart te gebruiken (zie in het BIOS, in de NVidia-instellingen)?
Als er een probleem is met een onderdeel, is dit direct zichtbaar bij het inbrengen.
Afhankelijk van het ontwerp van de machines (vooral laptops), is er een optie in het BIOS om het systeem te vertellen dat het de ene of de andere van de aanwezige grafische kaarten moet gebruiken.
Mogelijk, kun je je asm delen (via take-away samenstelling), ik heb geen SW13 meer maar misschien elimineert het wat leads.