Probleem sldshellutils.dll

Hallo

Probeer de SolidWorks-instellingen opnieuw in te stellen:

http://www.lynkoa.com/tutos/3d/reinitialiser-les-parametres-solidworks

Dank u voor uw antwoord.

Ik heb het net geprobeerd, maar geen verandering...

Zijn er andere posities waar hetzelfde probleem zich voordoet?

We zijn een klein bedrijf en we hebben alleen een licentie en dus alleen mijn computer waarop deze is geïnstalleerd...

Hallo

Heb je geprobeerd een reparatie uit te voeren???   Configuratiescherm ==>Programma's en functies==> Solidworks met de rechtermuisknop klikken, wijzigen en de installatie repareren, zie PJ

reparation_sw.docx

Hallo, ik heb het probleem al gehad, in feite zijn de softwaresleutels in "regedit" niet goed. Zoals @AC cobra zegt: " probeer een reparatie van de software", maar zonder overtuiging dat het zal werken. omdat het mij lijkt dat mijn computer moet zijn geformatteerd omdat ik verschillende problemen had...

Vriendelijke groeten 

Hoe heb je je migratie uitgevoerd: installatie van een nieuwe versie (met behoud van de oude) of versie-update? (Ik heb de exacte termen niet meer in gedachten)

Even een opmerking over de KB3072630, deze moet geïnstalleerd worden.
U hoeft het alleen maar uit te schakelen vóór de installatiebewerkingen en het vervolgens opnieuw te activeren. Er zijn 2 bestanden op de SW site te starten (zie PJ)

kb3072630_workaround.zip

Ik heb net de installatiereparatie gedaan en het werkte niet... Het geeft me een foutmelding dat het Solidworks niet hoeft te repareren.

Ik ga mijn pc formatteren omdat dit de enige oplossing is die ik heb gevonden die lijkt te werken.

Ik hou jullie op de hoogte.

1 like

"stefbeno", ik heb Solidworks 2012 volledig verwijderd voordat ik 2013 opnieuw installeerde.

Heb je al een totale de-installatie van SW gedaan met een goede foto van CCleaner en vervolgens een schijf opruimen ...

"ac cobra 427", ja voor mijn installatie van Solidworks 2013 en ik heb het al een keer opnieuw geprobeerd.

"AC Cobra 427", ja al twee keer...

Vraag die in je opkomt, heb je de antivirus uitgeschakeld om de update uit te voeren? Omdat het kan zijn dat het anders wordt  geblokkeerd sommige bestanden die het als "potentieel gevaarlijk" beschouwde!

Vriendelijke groeten

En  alle SW-bestanden verwijderd... Toon een zoekopdracht in de verkenning op C en als die er nog zijn; verwijder ze en daar weer een Ccleaner en installeer deze vervolgens opnieuw.

"G.", goed gezien de anti-virus hit. Geen fouten meer tijdens het repareren van Solidworks.
Maar geen oplossing van mijn probleem...

"AC Cobra 427", dat is wat ik de tweede keer deed, maar geen verandering...

Nou, als een herinstallatie niet werkt, ben ik bang dat formatteren onvermijdelijk is...

Fijne dag in ieder geval 

"G.", Ja, ik maak me er klaar voor...

In ieder geval allemaal bedankt voor jullie advies en ik hou jullie op de hoogte

1 like

Ruim na het formatteren van mijn harde schijf, het installeren van Windows 10 (om te proberen) en het opnieuw installeren van Solidworks 2013.

Solidworks werkt zonder probleem, maar nog steeds dit f***ing DLL-probleem...

SW 2013 is simpelweg niet compatibel met windaube 10

Je zult dus altijd problemen hebben

@+

1 like

Ik had het al onder Windows 7, dus ik weet niet zeker of het probleem daar vandaan komt!