Na verschillende zoektochten op internet kan ik geen antwoord vinden.
Ik ging van Solidworks 2012 SP5 naar 2013 SP5. Sindsdien heb ik de foutmelding "could not load Solidworks DLL: sldshellutils" bij het openen van bepaalde bestanden of tijdens bewerkingen zoals "composition to go".
Ik heb een relatie gevonden met Windows Update KB3072630. Ik heb het een tijdje geleden verwijderd en gecontroleerd, het is niet geïnstalleerd. Ik heb ook geprobeerd om de Solidworks opnieuw te installeren, maar het verandert niets...
Heb je geprobeerd een reparatie uit te voeren??? Configuratiescherm ==>Programma's en functies==> Solidworks met de rechtermuisknop klikken, wijzigen en de installatie repareren, zie PJ
Hallo, ik heb het probleem al gehad, in feite zijn de softwaresleutels in "regedit" niet goed. Zoals @AC cobra zegt: " probeer een reparatie van de software", maar zonder overtuiging dat het zal werken. omdat het mij lijkt dat mijn computer moet zijn geformatteerd omdat ik verschillende problemen had...
Hoe heb je je migratie uitgevoerd: installatie van een nieuwe versie (met behoud van de oude) of versie-update? (Ik heb de exacte termen niet meer in gedachten)
Even een opmerking over de KB3072630, deze moet geïnstalleerd worden. U hoeft het alleen maar uit te schakelen vóór de installatiebewerkingen en het vervolgens opnieuw te activeren. Er zijn 2 bestanden op de SW site te starten (zie PJ)
Vraag die in je opkomt, heb je de antivirus uitgeschakeld om de update uit te voeren? Omdat het kan zijn dat het anders wordt geblokkeerd sommige bestanden die het als "potentieel gevaarlijk" beschouwde!
En alle SW-bestanden verwijderd... Toon een zoekopdracht in de verkenning op C en als die er nog zijn; verwijder ze en daar weer een Ccleaner en installeer deze vervolgens opnieuw.