Hallo
Nadat ik alle informatie heb gehad om een desktop-pc in elkaar te zetten (pc in uitvoering), zou ik graag willen weten wat de aanbevolen notebooks zijn voor Solidworks 2016-2017 premium in termen van configuratie?
John.
Hallo
Nadat ik alle informatie heb gehad om een desktop-pc in elkaar te zetten (pc in uitvoering), zou ik graag willen weten wat de aanbevolen notebooks zijn voor Solidworks 2016-2017 premium in termen van configuratie?
John.
Het is desktop- of laptop-pc-kif
Zoek dus een drinkbare die de configuratie heeft van de desktop-pc
HP, Dell, IBM, MSI, Toshiba, enz......
Bekijk Workstation-laptops
@+ ;-)
Dank u voor uw informatie GT22.
Ik ga kijken naar Dell wat het biedt.
John.
Hallo
Heeft iemand feedback over het gebruik van solidworks op Mac?
John.
SOLIDWORKS werkt uitsluitend met Windaube
wat niet het geval is bij een Mac
wie + is om een Mac te vinden met een frequentie van mini 3.4 GHz .................... Hallo
@+ ;-)
We zouden meer op een laptop of zelfs een draagbaar station moeten gaan.
Ik ben bang dat de notebooks beperkt zijn, zowel qua graphics als RAM etc...
Bij HP in station is er Zbook 17 en de meer betaalbare Elitbook.
In de anderen weet ik het niet...
Hoi GT22,
Ja, inderdaad alleen met ramen (windaube). Ik heb al een macbook air met solidworks via een windows ssion, maar omdat ik van plan was een Mac book pro voor mijn werk te kopen, wilde ik de mogelijke meningen van gebruikers hebben.
John.
En ja DAC dus
U heeft geen gecertificeerde kaart
Noch de proc die er goed bij hoort
Iedereen doet immers wat hij wil
Je hoeft me niet te geloven, maar het is hier op de site en andere speciale solidworks-site gemaakt
Vergelijking van het ontwerp van sommige onderdelen met gecertificeerde werkstations
Zie op deze link o.a. http://www.lynkoa.com/forum/3d/nid-d-abeille
Sommige slagen zonder enig probleem, andere werken of bug, afhankelijk van de proc, de combinatie van componenten, de kaarten, enz....
voor SW heb je een pc nodig met een high speed proc + cache in het geheugen
nou, ik weet niet waarom ik blijf uitleggen, omdat je niet luistert
En het is niet nieuw
@+
WG22,
Ik begreep het goed en heb altijd uw advies en dat van de site opgevolgd. Ik ben niet koppig of bekrompen, maar aangezien ik via mijn professionele activiteiten een Macbook Pro van de nieuwste generatie ga hebben, wil ik het mogelijke gevoel hebben, van mogelijke solidworks-gebruikers op een mac. Ik ben me er echter van bewust dat het niet geschikt is voor , maar als het voor kleine projecten is, kan ik het gebruiken in plaats van een rugzak vol te hebben met een macbook pro, laptop.... Het zou me hebben geholpen.
John.
Hallo
Een mac voor incidenteel gebruik en voor kleine projecten kan het lukken met een DualBoot.
Ik heb verschillende klanten die op deze manier werken, maar dat zijn meestal ontwerpers die nauwelijks montage doen of maximaal 30 stuks.
@+
Ja inderdaad, het zal voor kleine projecten zijn tijdens mijn reizen, waarvoor geen grote beperkingen bij de montage nodig zijn...
Met dank aan GT22, die altijd beknopt is in zijn antwoorden en aan jou coyote. Ik zal Solidworks erop installeren en zien...
John.
Als Mac-gebruiker en na een periode met mijn macbook pro te hebben gespeeld om een of twee delen ter plaatse te tekenen, blijf ik ongunstig voor het belangrijkste gebruik onder ramen, omdat het hardwarestoringen veroorzaakt, Een mac onder windaub het warmt op en het wordt slecht beheerd
Als gevolg hiervan had ik het geluk om toegang te hebben tot inventor light voor mac (gratis !! ). Dit stelt me in staat om stukken te maken die in stap zijn opgenomen en vervolgens in mijn station om te zetten.
De nieuwste MacPro zijn in de top van het assortiment, maar de starters (waar je begint bij 2000 en je hebt een muilezel)
afgezien van de 15 inch i7 die alleen al tot 3.6 Ghz kan gaan, moet je het kleine bedrag van 3199 € betalen
@GT22 en voor deze prijs heb je een fijne werkplek nietwaar.
in het slechtste geval installeer je een SW 2014 om de onderdelen te tekenen die minder arbeidsintensief zullen zijn, maar vergeet de 30 onderdelen in de montage, want na 5 onderdelen en echte beperkingen wordt de ventilator gek.
En toch ben ik een Mac Geek met alle grafische en geluidssuites op Mac
@ Gérald bedankt voor je feedback als een Mac-gebruiker geïnformeerd ;-) en relevante gebruiker
Ik bevestig voor 3200 € dat we een mooi beest hebben om onder SW te werken
Macs zijn perfect voor grafisch ontwerpers en muzikanten, er is geen beter deel, het zijn de scheidsrechters in het veld
Als je bent, geef je wat uitleg voor het ontstaan van je honingraatplaatwerk als je het niet erg vindt
of uw pc liep achter ondanks uw goede configuratie
Om het debat een beetje te pushen, ik weet niet zeker of de test is geprobeerd door onze gesprekspartner ;-)
Ook ik zou graag een IPAD PRO willen hebben die zogenaamd SW draait, maar op dit moment niets echt concreets in het veld, ondanks enkele commerciële demonstraties die, net als DAB, helemaal geen verband houden met de realiteit
Er moet een keuze worden gemaakt
ALS het een hulpmiddel is om te werken , moet het ook het werk doen. Bar
en voor SW heb je een werkstation nodig met een MAX proc-snelheid, een gecertificeerde grafische kaart, ram een ssd voor bediend en log en een andere voor opslag
bedankt @+ ;-)
Hallo en bedankt allemaal.
Ik ga je advies opvolgen door een oude versie te gebruiken dan mijn SW 2016-2017 Premium, om niet in paniek te raken, de fans van deze macbook pro touchbar zijn vanmorgen allemaal net aangekomen. Inderdaad, GT22 en Gérald, je moet een mooi bedrag betalen bij Apple om prestaties te hebben. (3000 euro).
Wat het werkstation betreft, heb ik al een pc gepland (mijn werkstation):
http://www.lynkoa.com/forum/import-export-formats-neutres/conseils-pour-assemblage-pc-solidworks-2016-et-ansys
Ik heb goed geassimileerd, na het lezen en herlezen van alle informatie, dat ik een pc met snelheid nodig had, en speciale grafische kaarten, of het nu voor Solidworks, ansys etc etc was.
Ter vergelijking: wie gebruikt een laptop en van welk merk, config?
John.
Hier @ Blacknagata Dit is wat je nodig hebt Minder dan 1 000€ Gegarandeerd 6 maanden met docking station
http://www.microkdo.com/103-portables#/page-3
@+ ;-)
en als je een pc een beetje + krachtig wilt, verwijder je de 2 RAM van 4 giga en vervang je ze
met 2 van 8 giga
dus 32 giga ram
En je koopt ook nog een batterij met grote capaciteit
Bij deze PC heb je ook de mogelijkheid om via een winkelwagentje een andere harde schijf toe te voegen in plaats van de DVD bay
Hiermee zul je in theorie zonder al te veel moeite soepel kunnen draaien ;-)
@+ ;-)
Hallo
Inderdaad, ik heb gekeken en zou zeer geïnteresseerd zijn naast de Macbook Pro die ik een paar dagen geleden heb ontvangen (voor onze andere gebruikte software).
Ik kon zien dat de grafische kaart is goed gewijd aan SW ....
Bedankt voor alles GT22
John.
je denkt toch niet dat ik uitrusting ga aanbevelen die niet compatibel is met SW
Het zou de druppel zijn die de emmer doet overlopen
voor de tijd dat ik tevergeefs heb geprobeerd het waarom en hoe uit te leggen
Fijne avond, geef me nieuws waar je de moeite neemt om het te kopen ;-)
en voor deze prijs betwijfel ik of je iets beters zult vinden ;-)
@+ ;-)
Gt22, Is het een betrouwbare microkdo-site?
Heb je er al op besteld?
@ Bart geen probleem op de pc ocasse sites die ik aanbeveel
microkdo; Mio; PC4U
het zijn betrouwbare sites, meerdere mensen hier en op andere SW-forums
we kopen pc's en zijn blij
vergeet niet dat een werkstation-pc een hulpmiddel is dat gemaakt is om 24 uur per dag te draaien
En het hebben van een werkplek voor 1/3 van de prijs is nog steeds merkbaar
ze zijn + gegarandeerd dus geen groot risico lijkt mij
@+ ;-)