Ik heb gekeken naar de verschillende tutorials over onderdeelconfiguraties en over DriveworksXpress, maar ik ben een beetje verdwaald, stelt Driveworks je in staat om onderdeelconfiguraties te beheren?
Maar wanneer moet je dan de ConfigurationManager gebruiken in plaats van DriveworksXpress?
Bedankt voor je links, maar wat vind je persoonlijk van de duurzaamheid van zo'n tool? Ik zag dat deze tool was gemaakt door een extern bedrijf en vervolgens was geïntegreerd in Solidworks.
voor de duurzaamheid geen probleem, het is niet de enige tool die in SW is geïntegreerd, wat een pluspunt is voor SW
dus niet op het punt om te verdwijnen naar mijn bescheiden mening
welke van + is als het op een of ander moment wordt geïntegreerd, zal het dezelfde doos zijn
EADS zal kopen als het dat nog niet heeft gedaan, zoals andere bedrijven zijn gekocht
DriveWorksXpress vs. onderdeelfamilies
Waarom zou ik DriveWorksXpress gebruiken in plaats van onderdelenfamilies?
Bestandsgrootte
DriveWorksXpress maakt nieuwe bestanden aan die tot een minimum worden beperkt.
Gebruiksgemak
Nieuwe varianten kunnen eenvoudig worden gemaakt. Klantsjablonen en tekeningen zijn eenvoudig te beheren.
Schaalbaarheid
Projecten kunnen op een schaalbare manier worden aangepast als de behoeften in de loop van de tijd veranderen.
Automatische tekeningen
Unieke tekeningen kunnen automatisch worden gemaakt voor elke assemblage of onderdeel.
Op regels gebaseerde besturing
Regels bepalen de waarde of berekening die nodig is om een bepaalde parameter aan te sturen. Regels en berekeningen die van invloed zijn op meerdere onderdelen en samenstellingen kunnen eenvoudig worden gekoppeld in de Rule Editor.
Je stelt je hele kamer in, waarna driveworks automatisch de 3d bijwerkt en een tekening maakt.
Je gebruikt driveworks als je onderdeel op 100% kan worden gezet. Dit bespaart u tijd, vul gewoon de vragenlijst in die u hebt gemaakt en alles wordt automatisch gedaan.
Het is gemakkelijk om elke kant handmatig aan te raken of in de vergelijkingen te kijken.
Aandrijving wordt niet veel gebruikt in Frankrijk (gebrek aan training of andere) maar wordt zeer veel gebruikt in de rest van de wereld.
Ik raad je aan om jezelf hierin te trainen, het is heel interessant.
U gebruikt driveworks als uw onderdeel op 100% kan worden ingesteld. Dit bespaart u tijd, vul gewoon de vragenlijst in die u hebt gemaakt en alles wordt automatisch gedaan.
@Gt22 is er een verschil tussen aan alle zijden moeten klikken om ze met de hand te veranderen en een eenvoudige vragenlijst invullen zodra de kamer wordt geopend.
Aan de andere kant, aangezien Driveworks werkt als een database, is er geen manier om terug te gaan wanneer uw onderdeel is gedefinieerd met de parameters die u wilt verplaatsen. Tenzij we dit stuk opnieuw registreren onder een andere database.
Niet erg duidelijk, maar ik begrijp mezelf^^
Het beste is nog steeds verf voor mep, nietwaar GT?