Dus, laat me het uitleggen, het wordt heel eenvoudig. Ik heb mijn pc op het werk veranderd om een efficiëntere te hebben, ik heb een back-up gemaakt van al mijn bestanden, behalve... Je ziet de problemen aankomen... Ik heb geen kopie gemaakt van mijn SolidWorks-bestanden... Alle profielen waar ik uren aan had gewerkt, zijn allemaal verdwenen in de krochten van het IT-terrein.
Ik herinner me het pad naar deze: " C:\Program Files\SOLIDWORKS Corp\SOLIDWORKS\lang\english\weldment profiles ".
Ik zou graag willen weten of iemand zo vriendelijk zou willen zijn om mij hun bestand met alle profielen te sturen.
Meestal is dit het soort bericht dat ik kan krijgen als ik wijzigingen wil aanbrengen in een 3D die ik op de oude pc heb gemaakt.
Ik begrijp niet waarom het niet werkt, ik heb geprobeerd ze in het nieuwe bestand te zetten door de map in tools te zoeken, maar nogmaals, het werkt niet.
Hebben we het echt over " Lasprofielen " om de profielen te verkrijgen?
Ter info, de laatste @Maclane link is perfect functioneel en ook met geconfigureerde profielen (zie @flegendre links of @OBI_WAN ). Voor de andere 2 link niet getest.
Hé, je gebruikt Solidworks in Z'anglais?.. De typografie van de bestandswortels is absoluut niet relevant voor Solidworks (kijk naar je onderdelen en/of samenstellingsbestanden om het zelf te zien). Maar als het werkt, des te beter.
Solidworks slaat op in het geheugen in hoofdletters en de solidworks-exporator in kleine letters (of vice versa), maar beide werken op dezelfde manier. Ik neig meer naar de versie van SW ...