Hoi allemaal Ik gebruik SolidWorks 2022 SP5 en ik heb een vraag over de draadweergave in de tekening. Ik heb een component gemaakt met 2 tikken:
1x Boorwizard, tapgaten
1x Schroefdraad prestaties op buitendiameter
Wanneer ik een tekening van het onderdeel maak, zijn alle tikken standaard zichtbaar op de tekening. Maar als ik dit onderdeel in een assemblage zet en ik teken de assembly, dan is er geen tikken zichtbaar. Dus op dit moment moet ik op elke assemblagetekening → modelobject invoegen en de draadannotaties selecteren. Kan ik het gedrag van de merktekening wijzigen om draadannotaties automatisch te importeren zoals ik dat zou doen voor een onderdeeltekening? Heb ik ergens een configuratiepunt in een model gemist? Bij voorbaat dank voor uw hulp Dan Steinmann
Hallo Dan_Steinman, Ik ken dit probleem van de weergave van een getapt gat dat niet voorkomt in EP-leden, die soms verschijnt, dus hier is een foto: (Controleer dit ook =>
2-> 3->om te controleren en uit te vinken voor de dunne lijn van de kraan" aangevinkt zonder vervolgens te sluiten, open dan de functie opnieuw en controleer opnieuw de optie toon de draadlijn => 4=>Dan is het resultaat op MEP =>
Bijgevoegd vindt u een kleine tutorial om dit kleine probleem op te lossen. =>