Wanneer ik multi-body werk doe in plaatwerk of gelaste constructie, zorg ik ervoor dat de gepersonaliseerde eigenschappen van elk onderdeel waaruit de multibody bestaat (plannummer, materiaal, buigradius, ve, enz.) worden voltooid.
Als ik de lichamen opsla, stel ik ook de eigenschappen opslaan, maar als ik de kamer open, kom ik uit bij de kenmerken van de multibody en niet bij de kamer.
Ik heb net de test gedaan, ik heb een eenvoudig hoekijzer gemaakt en ik heb een eenvoudige gevouwen functie toegevoegd om er een andere hoek aan te plakken.
De eigenschappen van de onderdelen heb ik ingevuld via het custom property formulier.
Ik heb de lichamen opgeslagen door het vakje aan te vinken en de tekening te maken, de eigenschappen werden normaal ingevoegd... (Zie afbeelding)
Door een beetje te prutsen lukte het me om het probleem te omzeilen.
En ik denk dat ik weet waarom Solidworks dit kleine insect creëert.
Laat het me uitleggen:
Toen ik de lichamen van je multibody redde, heeft Solidworks de lichamen in "Stock" opgeslagen.
De enige manier die ik vond was om dit onderdeel achteraf om te zetten in plaatwerkom alle bijbehorende eigenschappen te herstellen.
Maar ik begrijp niet waarom Solidworks uw plaatwerkcarrosserieën niet rechtstreeks registreert.
Dus ik keek naar je ontwerp. Het viel me op dat je veel plaatwerk conversie gebruikt. Dus ik denk dat deze opeenstapeling van plaatwerkconversies Soldiworks op dit niveau irriteert.
Conclusie: Geef de voorkeur aan het ontwerp rechtstreeks met de plaatwerkmodule, in plaats van via een of andere baas te gaan.
Probeer je deel opnieuw te doen met alleen multibody plaatwerk en probeer de carrosserieën opnieuw te registreren.
Ik ga mijn ontwerp aanpassen om te zien of ik de eigenschappen kan vinden
Vervolgens registreer ik de carrosserieën omdat ik de onderdelen gebruik voor andere klanten die dezelfde filters hebben maar met verschillende afmetingen afhankelijk van wat ze moeten filteren, cement, stof, dampen, enz
nogmaals bedankt, ik doe een test om te zien of het werkt
In ieder geval, zelfs door het zogenaamde "voorraad" gedeelte om te zetten krijg ik niet hetzelfde resultaat als jij, ik ben echt slecht
Ik ben er al 3 jaar mee bezig en ik leer nog steeds ;)
Het kostte me 8-10 maanden om de software onder de knie te krijgen en in te stellen^ om precies te kunnen doen wat ik wilde, wetende dat ik tegelijkertijd moest produceren^^