Sorry voor je zondag, je had geen tijd aan het probleem moeten besteden, zondag is heilig.
Ik heb geprobeerd de multibody in plaatwerkmodule opnieuw uit te voeren, maar ik heb nog steeds niet de opties. Ik heb overal gekeken in de opties, op internet, op SW help, maar ik kon niets overtuigends vinden.
Ik zal er in de loop van de dag nog eens naar kijken, ik hou je op de hoogte
Fijne dag
PS: Dit is bijgevoegd een configuratie van een kettinggeleider, in plaatwerkmodule
Je probleem is gewoon opgelost sinds SW 2013 of 2014 weet ik niet meer. Bart moet in een van deze versies zijn, dus heeft het selectievakje om de eigenschappen van meerdere lichamen op te slaan, maar niet van jou, omdat je in een oudere versie moet zijn.
@+
PS: Ik heb de 5 pagina's met antwoorden niet gelezen, dus het kan zijn dat ik een ander antwoord dupliceer
Dus ik begrijp dat je in 2014 bent, maar je hebt niet de suboptie in de optie "kopieer aangepaste eigenschappen naar nieuwe onderdelen" wanneer je de onderdelen opslaat in onderdelen.
Re
Volgens mijn tests, als er een plaatwerk in de vijl zit, werkt het niet meer. De suboptie is alleen beschikbaar als ik alleen gelaste onderdelen heb.
De oplossing is dus om alles te doen zonder enige notie van plaatwerk, eenvoudig volume, om je lichamen te registreren en vervolgens om te zetten in plaatwerk.
@+
Re, Volgens mijn tests, als er een plaatwerk in het bestand zit, werkt het niet meer. De suboptie is alleen beschikbaar als ik alleen gelaste onderdelen heb. De oplossing is dus om alles te doen zonder enige notie van plaatwerk, eenvoudig volume, om je lichamen te registreren en vervolgens om te zetten in plaatwerk. @+
Bedankt @ coyote
Daarom heb ik aangegeven om alles mechanisch gelast te doen via profielen
Zie de lijst met links en de tutorial hierboven
dit soort stuk heeft de mening die ik ervan heb, aangezien ik het bestand in 2012 niet kan hebben, kan heel goed via profielen worden gemaakt
dus profielbibliotheek (profielen aanmaken)
en gelaste constructie
We zullen alle parameters van deze genoemde onderdelen vinden
@gt22 niet nodig om profielen te maken, x body in notie van gelaste constructies en het werkt.
@Bart hoe krijg je de optie die beschikbaar is met plaatwerk? Welke versie van SW? Begin je met een plaatwerk en daarna gelaste constructies of andersom?
Als ik het goed begrijp, kan ik alleen de eigenschappen van elk onderdeel in de multibody vinden, als ik deze multibody ontwerp als een volumebody, dan sla ik de bodies op en vervolgens zet ik het om in plaatwerk,... Wat een werk.
Ja, u moet de gelaste constructie activeren (niet noodzakelijkerwijs mechanisch gelaste elementen maken) en vervolgens uw x-lichamen zonder plaatwerk maken.
In ieder geval is het thuis de enige manier om het te laten werken en dus ga ik naar de plaatwerkwinkel na de opslag van de lichamen in enkele stukken. Dus ja, het is veel werk.
Nu moeten we begrijpen pkoi @bart er komen met plaatwerk en niet wij Ik ben ook in sw2014 sp4.
Dat wil zeggen, om de lichamen niet langer uit te besteden, maar om uw onderdeel direct te gebruiken en de gewenste lichamen te selecteren om de details van elke stroom te maken.
In ieder geval kan het in de toekomst een verbetering zijn ten opzichte van SW, want als je het ontwerp in volume body moet doen en het dan helemaal opnieuw moet nemen om er plaatwerk van te maken, zie ik niet al te veel tijdwinst