Solidwork 2017 SP 3.0 is erg traag geworden

Hallo, sinds enige tijd is SW erg traag. Ik vraag me af of het niet is na het schoonmaken met CCleaner.

Wat ik ook doe, alle streken en vlakken veranderen van kleur' (als een opfrisser) als de muis passeert. Het geeft me de indruk dat de software altijd ververst

Het is dus erg ingewikkeld om te werken.

Iemand heeft een idee.

Ik heb de computer hersteld, mijn grafische kaart bijgewerkt

Hallo

Probeer te upgraden naar SP4 of SP5 als u in onderhoud bent.

Helaas, nee. Maar ik heb dit probleem van permanente vernieuwing al gehad, maar ik weet niet meer wat ik wel of niet moet controleren

Kijk of het je kan helpen. Waarom update je niet naar SP4, het lost nog steeds bugs op uit eerdere versies...

Ik vroeg mijn provider om me de link naar SP 5 te sturen.

Hij vertelde me dat dit de meest betrouwbare is.

Aan de andere kant vertelde hij me over het opwarmen van de computer en het is waar dat ik van kantoor ben veranderd. 

Dus opende ik de computer om te ventileren.

Maar hij zou meer geneigd zijn tot een probleem met de grafische kaart dan met een SW-probleem

1 like

Waarom geen systeemherstel uitvoeren naar een datum waarop het goed werkte?

@+ ;-)

1 like

Hallo

Met hoeveel gebruik je Windows en zijn er updates geweest op het moment dat het probleem zich voordeed?

Heb je de volgende verschillende punten getest: http://help.solidworks.com/2017/french/SolidWorks/sldworks/c_Display_Issues.htm?id=8358ff2cded44ca2a0f430715d733582#Pg0&ProductType=&ProductName=

Vriendelijke groeten

1 like

Hallo, na het hebben van mijn solidwork-verkoper en het updaten van mijn solidwork naar SP 5.0, lijkt het erop dat het de grafische kaart is die HS is.

Mijn computer is vrij recent (Grosbill-model) onder Windows 10

Mijn grafische kaart is een Intel HD graphic 530

Mijn Intel Core I5 6400 CPU 2.7Ghz processor.

Ik weet er niet veel van, maar naar jouw mening welke kaart het snelst en meest aanpasbaar zou zijn op mijn computer

Bedankt

Om er zeker van te zijn dat het goed werkt met SW, kunt u kijken naar de aanbevelingen van SW.

Ik heb altijd Nvidia gehad en sinds eergisteren heb ik een Quadro pro P2000 5 GB. Je  hebt er een die in de buurt is en waarmee je ook VR kunt doen. Dit kan handig zijn, afhankelijk van wat je aan het doen bent.

Ik maak altijd stukken van minder dan 1 m3 in volume, dus ik heb niets aan VR :-)

1 like

Hallo

Wees voorzichtig, je moet niet op zoek gaan naar snelheid, want SW gebruikt de grafische kaart nauwelijks (alles gaat via de processor, zelfs voor rendering).

Aan de andere kant moet u een door SW gecertificeerde kaart gebruiken.

http://www.solidworks.fr/sw/support/videocardtesting.html

[ - Bekijk de systeemvereisten om er zeker van te zijn dat u altijd werkt met een systeem dat wordt ondersteund en geoptimaliseerd voor SOLIDWORKS, of het nu gaat om werkstations, besturingssystemen of Microsoft-producten.
- De stuurprogramma's van de grafische kaart van SOLIDWORKS zijn gecertificeerd met SOLIDWORKS-specifieke profielinstellingen of met de standaardinstellingen die door de leverancier van de grafische kaart worden verstrekt. Het gebruik van andere instellingen kan van invloed zijn op de stabiliteit, prestaties en kwaliteit van het scherm.
- Gecertificeerde grafische kaarten en systemen worden grondiger getest en worden geleverd met technische ondersteuning van leveranciers. SOLIDWORKS raadt het gebruik van gecertificeerde grafische kaarten en systemen aan.
]

Vriendelijke groeten

1 like

Bedankt, maar een aantal vragen.

De SW-app markeert me kaartsjablonen die ik niet kan vinden wanneer ik ze koop

Intel HD grafische kaart P 4600

Ik vind het alleen in computerconfiguraties.

Er is geen kaartenlijst die goed werkt met SW.

Omdat ik me afvraag of met een intel-processor, de kaart intel moet zijn

Nee, helemaal geen grafische kaart voor sw 

Het is een Pro-kaart

n'videa quadro

Vuur Pro

Voor zo'n kaart zijn kaarten geïntegreerd in de proc

Voor SW is het de frequentie van het proc die van belang is, bij voorkeur boven de 3 GHz

We konden hier zien dat een Xeon proc efficiënter was dan een i7 

De meeste gebruikers hebben quadro of fire pro

@+

Hallo Paulik

Je moet uitgaan van wat je vindt in de verschillende voorstellen van monteurs of fabrikanten en in de link kijken die ik je heb gegeven of je bord compatibel is of niet. Anders breng je er veel tijd door voor niet veel.

SW zegt alleen "je wilt een kaart kopen of je hebt hem al gekocht!" 
"Kijk dan in de lijst om te zien of het compatibel is."

Zoals ObiOne zou zeggen, moge de kracht met je zijn :-)

Hallo, ik ga geleidelijk vooruit met mijn traagheidsprobleem.

Ik kan mijn grafische kaart niet veranderen omdat deze op het moederbord is gesoldeerd. Groot probleem dus.

Aan de andere kant, wanneer ik SW in RX start met de optie om de extra opties niet te nemen, werkt de software geweldig. Wat moet dat betekenen? dat mijn opties slecht zijn afgesteld.

Ik heb nog steeds twijfels over de exacte uitsplitsing.

Ik heb geprobeerd de opties opnieuw in te stellen, maar het is nog erger.

Altijd een traagheid met elke regel van elk stuk dat heel langzaam wordt geselecteerd.

Ik vraag me uiteindelijk af of ik in de opties niet iets heb aangevinkt dat uiteindelijk mijn SW vertraagt.

Bedankt voor je hulp

Is het een toren of een laptop? In een toren kun je elke kaart toevoegen die je wilt.

Kijk qua opties naar degene die ik heb omcirkeld op de bijgevoegde schermafbeelding (het is geen versie uit 2017, maar je zou ze nog steeds moeten vinden)

options_graphiques.png

Hallo

Om te zien of gewoon in de opties / documenteigenschap / beeldkwaliteit als alles niet op volle snelheid is en in dit geval de aanpassingsbalken verkleint.

Voor de grafische kaart vreemd dat deze gesoldeerd is, een foto?

Je hoeft geen pro-kaart te gebruiken, alleen sommige opties zoals de RealView zijn uitgeschakeld

Een nvidia gtx770 zal heel goed werken, anders kun je quadro K420 nieuw vinden voor 150 €, anders wordt het vaak gebruikt, afhankelijk van je budget.

Als je de middelen hebt, zoals gezegd in een vorig bericht, kun je zonder problemen tweedehands pro-pc's met xeon + pro grafische kaart vinden voor 600-700€ (pc's die over het algemeen 5 jaar oud zijn)

Hallo en bedankt voor je feedback. Het is leuk.

Mijn computer is een groot geheel

Voor de grafische kaart zei ik gesoldeerd, maar ik wilde eerder zeggen dat het leek alsof het een enkele kaart maakte met het moederbord.

Ik weet niet echt of we er een kunnen toevoegen?

Voor de instellingen was mijn SW goed geconfigureerd ten opzichte van de bijlage.

In de prestatie-optie zijn alle schuifregelaars minimaal

Wat me doet afvragen is dat in RX zonder SW optie goed werkt. Ik moet mijn modellen gaan halen, maar verder is het prima.

Wat moet dat betekenen? dat de kaart goed werkt. Ik zou mijn kaart of computer niet willen veranderen en hetzelfde ^me-probleem hebben. Wat denk je?

img-0175_1.jpg

Ja, u kunt zonder problemen een kaart toevoegen.

Quadro-kaarten zijn niet erg dik op het instapniveau , dus je hebt alle ruimte die je nodig hebt.

Anders neem je een consumenten-/gamerkaart dan zul je de kleine pci kaart waarschijnlijk een tandje lager moeten zetten of zelfs helemaal moeten verwijderen.

img-0175_1.jpg
1 like

Aan de andere kant, iets aparts dat je beurt geen kwaad kan, het is een stofzuiger of blaaspistool. Merk op dat stof in elektrische kasten als ontvlambaar wordt beschouwd. Al heb ik nog nooit een PC-toren in brand zien vliegen.

Inderdaad, de Intel HD Graphic 530 "grafische kaart" is op het moederbord gesoldeerd, maar dit is het geval voor alle "tower" -machines. Ik heb de grafische kaart tussen aanhalingstekens gezet omdat het in feite een chip is (we hebben het over een chipset).
Wanneer je een echte grafische kaart aansluit, wordt deze gedetecteerd en neemt deze het automatisch over (soms moet je nog een kleine draai maken in de BiOS om dit te beheren).

1 like