Ik kan de grootte van een gat dat met de tovenaar is gemaakt voor het boren op een kegelvlak niet beoordelen.
In de tekening krijg ik met behulp van "Smart Dimensioning" een bericht dat me vertelt: "De geselecteerde entiteit kan niet worden geconverteerd naar een cirkelvormige lijn of boog".
Kunt u een foto plaatsen van het stuk en indien mogelijk van het gemaakte gat.
In het bijzonder, welk type as heb je gebruikt (Plan, enz...) . De Europarlementariër mag de referentie niet vinden in de ruimte van waaruit het bericht wordt afgeleverd.
Laat gewoon de schets van het gat zien en je kunt je kant erop zetten en als het niet werkt, speel ik vals door een cirkelvormige schets in het midden van het gat te plaatsen en de kant aan de rechterkant.
Voor uw tekening en de afmeting van dit gat moet u een weergave maken volgens de helling van het gat en normaal gesproken zou uw afmeting moeten verschijnen.
En dus deze kijk op de kan het doen in de 3d of MEP ...
Hartelijk dank voor uw antwoorden, die inderdaad de juiste oplossing lijken te zijn.
Ik bevestig ook dat door het model te kantelen (Invoegen / Functies / Verplaatsen & Kopiëren en vervolgens roteren) in de precieze hoek van de kegel, ik vervolgens het schuine gat in de MEP kan dimensioneren. Dit is echter van invloed op alle weergaven, omdat de kanteling wordt toegepast op het hele model.
Dus mijn laatste probleem is om een schuine weergave te kunnen creëren precies in de hoek van mijn kegel, wat ik niet kan. (Ja sorry dat ik begin met Solidworks :-)
Als je me zou kunnen begeleiden bij deze laatste operatie, zou dat heel fijn zijn!
Als je een weergave creëert door deze bijvoorbeeld "1" te noemen, verstoort dat de andere standaardweergaven niet, dat is wat ik doe met mijn Europarlementariërs ...