Geperforeerd plaatwerk

Welk type patroon gebruikt u om een geperforeerd plaatwerk (R10 T15) weer te geven?

Verzeker me, je doet geen enlement van materie + een herhaling van in een gebied?

1 like

Hallo

Het meest geoptimaliseerd is om een :) textuur te gebruiken

Anders, als het nodig is om de echte rendering, extrusie en herhaling te hebben in een gebied van het oppervlak en niet van de functie

4 likes

Hallo 

Waarom zou je geen materie willen verwijderen? 

Dimitri

3 likes

Heyeeeeeeee, zo bijna!!

Ik doe herhaling in een gebied, maar met een vooraf gedefinieerde snit

Ik doe het als ik achter me moet kijken of als ik het gewicht van het betreffende vel moet weten

Dat gezegd hebbende, het bugt vaak, de herhaling is goed gedaan, maar als de functie eenmaal is gevalideerd, werkt deze niet. Ik denk dat het afhangt van het aantal gaten...

het is erg zwaar in de reconstructietijd, maar ik kon geen betere vinden, omdat het realview-uiterlijk niet zichtbaar is op een MEP

Ik ben geïnteresseerd in een andere optie als die bestaat

Vriendelijke groeten

Hubert

2 likes

Hallo

Het hangt af van de kamer. Dit is wat ik als voorbeeld nam op het net en ik heb het aangepast zoals ik nodig had 

spiral_welded_tube_perforated2_db.sldprt
1 like

Hallo

Het hangt allemaal af van het doel. Als het alleen een visuele weergave is, doe dan wat @MAD, want minder gourment voor de grafische kaart.

Als het gaat om een plan met dimensies, dan 3 oplossingen

1-Aftrekken met een herhaling in de schets

2-Aftrekken  en vervolgens herhaling van de functie 

3- de beste  aftrek,  dan herhaling van het gezicht   minder gourment in calculus.

Moge de kracht met je zijn.

2 likes

Hallo

Ben het eens met MaD, een textuur die de voorkeur heeft, zo niet verwijdering van materiaal en herhaling als het oppervlak niet te groot is... En voor de Europarlementariër, als het een textuur in de kamer is, doe ik persoonlijk alsof: ik voeg een gearceerd gebied van zeshoeken toe... Het komt dichtbij, maar het ziet er niet zo slecht uit en het helpt om het plan te begrijpen.

Vriendelijke groeten.

2 likes

Dank u voor uw info... Dit is wat ik heb getest, laat me weten wat je ervan vindt:

Ik heb een (vrij klein) gebied gecreëerd via de "scheidingslijn" functie

Ik heb het gedupliceerd (functie- of schetssymmetrie) in de 4 hoeken.

In deze 4 zones heb ik de zoneherhaling toegepast die wordt beschreven door @Hubert

Voor het gewicht heb ik een specifiek materiaal aan het lichaam toegewezen (met de juiste dichtheid van de ep2 R10t15 geperforeerde plaat): dus ik zal wel niet al te slecht zijn!!!

Het resultaat:

3 likes

Je stuk ziet er niet enorm uit, denk je dat als je je volledige repetitie had gedaan, het echt een probleem zou zijn geweest?

1 like

2000x1500 toch.

Als ik de volledige functie doe: 10 minuten rekenen!!

1 like

Zie deze link die over het onderwerp gaat

http://www.lynkoa.com/forum/3d/nid-d-abeille?page=2

@+

Als u de blokkeerbalk op zijn plaats zet, zou deze niet meer moeten worden opgebouwd.

Als ik je voorbeelden zie, denk ik dat je anders kunt proberen een 1500*2000 geperforeerd plaatwerkmodel te maken dat je als een stap opslaat en het vervolgens als een lichaam in je kamer plaatst:)

Ik zal proberen je een voorbeeld te geven onder SW2016

Edit: nou, na het proberen en reconstructietijden van meer dan 400 seconden, denk ik dat de eenvoudigste is ofwel de textuur of de gedeeltelijke perforatie

3 likes

Oké, misschien is het niet zo slim om het allemaal te doen!

1 like

Hallo

@flegendre ik hou van je oplossing!

2 likes

@flegendre:

Ik doe precies hetzelfde voor plaatwerk met patronen of bepaalde perforaties om er zeker van te zijn dat ik op één lijn zit met de leveranciers.

Ik had geprobeerd me te verdiepen in het uitkomen van MEP, maar het kwam nooit tot bloei.

1 like

Hallo Flegendre,

Als het je kan helpen, in:

Weergave van diverse > > RealView-verschijningen > Drill Repeat Representation

Je hebt een hele slordige maar soms ook handige functie! Het is inderdaad een functie, maar het blijft puur grafisch. U kunt kiezen voor "ronde, vierkante, diamant, honingraat" gaten, evenals hun afmetingen en opstelling.

Het is soms erg praktisch en het verbruikt niets in de wederopbouwtijd.

representation_de_repetition.jpg
8 likes

Hallo

Ik heb een aangepast bestand gemaakt in verschijningen, waarin ik piercings en andere motis (rijstkorrels,..) heb 

interessante Thom@s en zijn volgers in een

1 like

@ Gek als je kijkt naar de link die ik gepost

Zie deze link die over het onderwerp gaat

http://www.lynkoa.com/forum/3d/nid-d-abeille?page=2

@+

Je zult zien dat het heel goed volgt

En je kunt zelfs door de gaten kijken

@+ ;-)

3 likes