Plaatwerk gebogen in de vorm van een propeller

Hallo

Hoe maak je een propellervormig gebogen plaatwerk? De plaatwerkfunctie gebruiken

Bedankt

helice_tole_pliee.jpg

Hallo

Je maakt een 3D-schets en selecteert de binnenrand van je onderdeel, waarna je de schets verlaat. Je maakt een schets op het gezicht waar je de vorm hebt en converteert het int deel van het profiel, en dan verlaat je je schets weer. Dan gebruik je de functie voor het geveegd gebogen plaatwerk. Dan doe je een klik op de lijst met gelaste onderdelen en verwijder / behoud je het lichaam en verwijder je het andere onderdeel en voila.

Hallo

Wil je iets met een spiraalvormige vorm? Of een gedraaid blad zoals een bootschroef?

Dit alles als je het onderdeel al hebt. 

Hallo ac cobra 42, je moet een spellingcontrole ingeschakeld 's avonds --> stuk 

1 like

Vervang eenvoudig de geconverteerde rand van het onderdeel door een helicoïde curve of een 3D-spline, of voer een torsiebeweging uit

Bedankt a.Leblanc, ik heb het aangepast ;-)

1 like

Maar hoe heb je dat gedaan ac cobra 427?

Bewerken??? Je moet stijlvol zijn!! Ik maak een grapje, onderaan je bericht is er tijd en daarnaast is er bewerken. Je klikt erop en je kunt je fouten corrigeren...

1 like

Klasse, dat had ik nog niet gezien!

1 like

hier is het onderdeel bevestigd dat ik probeer te maken in plaatwerk

spire_tole_pliee. stap

Ik heb een profiel en een hellicoïdaal traject gemaakt, maar als ik dat doe, wordt gebogen plaatwerk geveegd -- > FOUT

Ik kan je onderdeel niet downloaden, heb je gewacht tot het laden was voltooid voordat je het afsloot?

Het was een stap

Ik heb een sldpart gezet

spire_tole_pliee.sldprt

Hallo

@a.leblanc klik met de rechtermuisknop om de link op te slaan als door een stap van Lynkoa te downloaden, anders probeert het standaard te openen en opent daarom de html-teksteditor.

@+

1 like

Is het je gelukt om de kamer te openen?

Hallo

Ik denk niet dat dit haalbaar is, want hoe maak je dit onderdeel van vouwen in werkelijkheid?

@+

1 like

Ja, ik heb net naar je stuk gekeken, en inderdaad heeft Fbrigard gelijk, dit stuk moet bestaan uit twee aan elkaar gelaste lichamen.

OK

Maar hoe doe je beide stukken met het plaatwerkmenu?

1 like

Na verschillende pogingen lukte het me niet, maar het lukte me om het plat te doen zonder de 150 stretch. De enige oplossing die ik zie is om een stempelgereedschap te maken. Daarna zal je stuk zich ontvouwen...

1 like