Geheugengat op de eigenschappen van een sub-ASM

Hallo beste collega's,

Ik ga terug naar oude detailplannen om een subassemblage MEP noodzakelijk te maken voor de montage.

Geen probleem voor de plannen van de afzonderlijke onderdelen, maar het geeft me fouten op het plan van de sub-ASM

Ik weet niet meer hoe ik het moet doen (om de nodige informatie aan te geven)

Bij voorbaat dank

Steen

Hallo Zozo_mp,

Ik hoop dat alles goed met je gaat!!

Nou, als je de 3D van deze assemblage hebt, kun je direct exploderen zoals je wilt, zie het configuratietabblad...
Vervolgens heeft u in uw MEP uw weergave ingevoegd, dus u klikt met de rechtermuisknop in uw eigendomsweergave en klikt op exploded view...
Ik maak screenshots zodra mijn pc beschikbaar is...
Of bekijk anders dit => Bing-video's
Succes.
@+.
AR.

Bedankt @A_R
Ik kijk hiernaar

Dank u voor de exploded view en het bijbehorende EP-lid

Maar het grootste probleem is dat van de vele fouten in het titelblok van het plan.
Zal het verdwijnen met de exploded view?

Hallo

Wanneer deze fout verschijnt, is dit meestal omdat de bijbehorende eigenschappen niet bestaan in het bestand, in dit geval het asm-bestand van de subassembly.
Dus ik zou kijken naar de aangepaste eigenschappen van de 3D van de subassemblage.
Het planmodel met aanduidingen in de cartouche op het materiaal, de behandeling, een oppervlaktetoestand lijkt goed geschikt voor een onderdeel, minder voor een assemblage. Misschien heb je het verkeerde documentsjabloon gebruikt voor je tekening?

4 likes

Hallo Silver_Surfer,

Dit is precies wat Zozo_mp, volgt de instructies van Silver_Serfer.
Een fijne dag.
@+.
AR.

1 like

Bedankt @Silver_Surfer en @A_R

Ik kijk hiernaar

Pluche

1 like

Hoi @Zozo_mp ,
Zou het niet zo zijn dat de eigenschappen van de bestanden zijn gemaakt met SmartProperties en je het niet meer gebruikt?

2 likes