Ik ging terug de bouwschacht op en het is eenmaal voorbij een cirkelvormige boorgatherhaling dat het probleem zich voordoet.
Wat is het probleem? Bedankt.
apres_bug.png
Ik ging terug de bouwschacht op en het is eenmaal voorbij een cirkelvormige boorgatherhaling dat het probleem zich voordoet.
Wat is het probleem? Bedankt.
Wanneer u uw herstelbalk laat zakken, verschijnt het gezicht dan weer? Zelfde vraag als je het vlak voor je repetitie plaatst?
Als het aanhoudt, begin dan met het sluiten en opnieuw starten van SW.
Hallo
Misschien een grafische pb? Controleer de versie van uw stuurprogramma om te zien of deze compatibel is met de versie van SW die u gebruikt.
Vriendelijke groeten
Zie op de ondersteuningssite van SolidWorks:
Dit is mij al overkomen wanneer ik een onderdeel in een ander onderdeelbestand invoeg.
Er deed zich een eenmalig linkprobleem voor (onbekende reden): ik moest systematisch het basisonderdeelbestand parallel heropenen om de link te verversen. En alles ging terug naar hoe het was
Hallo
heb je geprobeerd om Ctrl + Q te doen?
Cdt.
Hetzelfde probleem doet zich voor als ik mijn herstelstang aan het einde van mijn schacht laat zakken. De enige keer dat het probleem niet aanwezig is, is wanneer de herhalingsbalk voor de herhaling staat.
Ik heb ctrl+q geprobeerd en het verandert niets.
Ik denk niet dat het een probleem met de bestuurder is; Al mijn onderdelen hebben altijd goed gewerkt, er is alleen deze. Bovendien heb ik geprobeerd het op een andere computer te openen en het doet hetzelfde probleem.
Ik zit niet in een assembly, maar in een sldprt-bestand.
Probeer je herhaling te wissen en doe het vervolgens opnieuw
Door materialen, kleur of scène te veranderen?
En wat gebeurt er als je de eerste functie vlak voor je repetitie doet?
@+;-)
Controleer uw chauffeur zoals aangegeven door @jmsavoyat... We zullen misschien verrast zijn !!
Is het mogelijk om deel te nemen aan de kamer?
Welke versie van SW?
Hallo
Solidworks-stuurprogramma's moeten vaak worden vervangen als het crasht, maar er is me onlangs nog iets leuks overkomen, het is een assemblage die de naam van een onderdeel op de lijst heeft geprijsd en er zijn onderdelen die zijn verdwenen.
Ik heb geprobeerd de herhaling te verwijderen en opnieuw uit te voeren en ik heb hetzelfde probleem.
De verandering in kleur en materialen verandert niets.
Als ik de functie voor de repetitie doe, werkt alles prima.
Ik heb het probleem gevonden, maar niet de oplossing. In mijn kamer is het probleem een kleine hoek, zoals te zien is in de bijgevoegde afbeelding. Wanneer ik de gemarkeerde kansen verander, van 0.191, naar de echte kansen, naar 0.188, treedt de bug op.
Een van je gaten moet tangentieel worden aan dit oppervlak. Hetzelfde probleem kan zich inderdaad voordoen bij sommige geïmporteerde onderdelen waarbij de ene rand aan de andere raakt (bijvoorbeeld van een verzinkboor die aan de zijkant van het onderdeel tangt), de dikte wordt dan nul en SW ondersteunt niet, in tegenstelling tot andere. Ik weet niet zeker of ik duidelijk ben!
Werk aan de diepte van uw originele boor (door alles of naar het volgende oppervlak,... ) of de opties voor uw herhaling.
Ik denk dat ik het begrijp, ja.
Ik heb de boordieptes veranderd, de referentievlakken, niets lijkt te helpen. Ik zal ermee moeten omgaan!
Kijk dus naar het niveau van herhaling. In de opties met cotes of niet aangevinkt.
Van deze 2 functies zou je zeefdrukken kunnen maken. Er moet een oplossing komen. Misschien een hack door een kant met een paar tienden aan te passen, maar er is een uitweg.
Het is wel raar...
Als je het aantal voorvallen varieert, of zelfs maar 2 voorvallen op 5/10° zet... Probeer het specifieke geval te identificeren dat verontrustend is. Of verwijder een van de 2 originele gaten.
Zitten je gaten op een plat vlak of op een deel van een kegel? (afbeelding bug.png toont een kant van 0,191 aan de linkerkant en 0,170 aan de rechterkant en doet me dus denken). Is je boorschets een 2D of 3D schets?
De boorschets is in 2D, op een recht vlak, dat is verschoven ten opzichte van het bovenste vlak.
Wanneer ik het gat aan de buitenkant van het onderdeel verwijder, verdwijnt het probleem. Vreemd.