Hallo, ik zal me even voorstellen, mijn naam is EL DIK Ahmad. Ik ben tweedejaars student werktuigbouwkunde aan de HEIG-VD Universiteit. Mijn academische achtergrond is als volgt: ik heb mijn eerste jaar aan de EPFL afgerond en ik heb bijna alle vakken ook in mijn tweede jaar afgerond. In mijn tweede jaar aan de EPFL moest ik echter een cursus opnieuw volgen die ik het jaar ervoor niet had gehaald. Helaas moest ik met de komst van de COVID-19-pandemie en om persoonlijke familieredenen Zwitserland verlaten en terugkeren naar mijn thuisland Libanon, waar ik een jaar heb doorgebracht. Toen ik terugkeerde naar EPFL en mijn situatie uitlegde, kreeg ik te horen dat ik geen reden had om het examen niet af te leggen (om niet op te komen dagen voor het examen), wat leidde tot mijn verwijdering van de school.
Daarna ben ik bij de HEIG-VD gegaan om mijn studie voort te zetten, direct in het tweede jaar. Er deed zich echter een probleem voor: HEIG-VD valideerde automatisch CAO1 en CAO2, terwijl ik in mijn eerste jaar bij EPFL CATIA studeerde in plaats van SolidWorks en we nauwelijks een klein project afrondden, zonder een ontwerp of iets dergelijks. Dus ik merk dat ik eerlijk gezegd verdwaald ben in de 3-4 CAD-cursussen en niet weet hoe ik de cursussen moet volgen, omdat er geen uitleg is, alleen een ingewikkeld semesterproject en de leraar geen tijd heeft om me alles uit te leggen.
Daarom vond ik deze groep op de Visiatv-pagina, bestaande uit ingenieurs en getalenteerde mensen. Ik hoop dat iemand een paar uur per week aan mij kan besteden als assistent, en natuurlijk ben ik bereid om voor dit werk te betalen! We kunnen zonder problemen samen de financiële voorwaarden bespreken.
Mijn mobiele telefoon is xxxxxxxxxxx Vermijd telefoonnummers op het forum, anders loop je het risico op duizenden spam (bewerk Zozo).
Ik woon in Lausanne, maar ik kan ook uitstapjes maken naar uw huis, overal in het kanton Vaud!