Ik zou nu alleen elke 29 februari antwoorden (het volstaat te zeggen dat het niet gemakkelijk zal zijn om een beste bijdrager te worden)
Maak jij een sapper kaars voor ons?
Ik wist niets van de " Sapper's candle"... maar ik kijk uit naar hun volgende nummer (ik miste gisteren)... En dus de volgende post van @Zozo_mp op hetzelfde moment...
La Bougie du sapper of La Bougie du Sapeur (de typografie van de titel varieert naargelang het nummer) is sinds 1980 een Frans humoristisch tijdschrift dat elke 29 februari verschijnt, d.w.z. bijna1 per vier jaar ( schrikkeljaren). Er zijn al 12 nummers van ongeveer twintig pagina's verschenen2. De laatste is op 29 februari 2024 en de volgende staat gepland voor 29 februari 2028.
Vriendelijke groeten.
Hoi allemaal
Dus hier is "het dagboek van de sapper", dat ik niet kende, dus hier is een voorbeeld=>Een nieuwe kaars voor de sapper op 29 februari: we vertellen je alles over dit grappige dagboek dat maar om de 4 jaar uitkomt
@+.
AR.
Hallo allemaal,
Omdat het niet de bedoeling is dat we het werk voor de studenten doen.
Zeker als het 27 dagen geleden heel urgent was
Ik kan mijn voorstel niet plaatsen.
Het is geen " design intent" met verklarende tekst. (klaar in 3 dagen)
Laat degenen die geïnteresseerd zijn vertel me in PM en ik zal ze een downloadlink geven
Vriendelijke groeten
Hallo Zozo_mp,
Inderdaad, het is altijd dringend om te wachten... !!
@+.
AR.
Hallo allemaal!
De reden waarom ik hier niet lang geleden heb gepost, is dat ik een student heb gevonden die geïnteresseerd is om assistent te worden en dat ik 2 weken geleden een sessie met hem heb gedaan... en ik ga aanstaande vrijdag een nieuwe sessie doen!
Ik zal hier alle vorderingen posten! Bedankt voor je steun!
Ik ben nog niet begonnen met het ontwerpen op solidworks, maar ik heb een programma gemaakt op matlab dat de berekeningen doet van de positionering van de nokken, (versnellingen, snelheid, positie, schok)
Ik zal de code misschien aanstaande vrijdag posten met een update over het project!!
P.s: de leraar (die elke dag van gedachten verandert) zag dat een roterend verpakkingssysteem een beetje moeilijk is, dus hij zei dat we het project op een andere manier kunnen doen, met een systeem dat hij in de klas uitlegde (dat heb ik deze vrijdag ook uitgelegd voor de geïnteresseerden!)
Het ontwerpintentiebestand is beschikbaar voor alumni van het forum
Hallo Zozo_mp,
OK bedankt.
@+.
AR
En jammer voor de nieuwe!
Ik bedoelde degenen die bijdragen