PILNE - student na HEIG, potrzebuje asystenta projektowego / solidworks (płatny!)

Witam, pozwólcie, że się przedstawię, nazywam się EL DIK Ahmad. Jestem studentem II roku inżynierii mechanicznej na Uniwersytecie HEIG-VD. Moje wykształcenie akademickie jest następujące: Ukończyłem pierwszy rok w EPFL i ukończyłem prawie wszystkie kursy na drugim roku. Jednak na drugim roku w EPFL musiałem ponownie wziąć udział w kursie, którego nie zaliczyłem w poprzednim roku. Niestety, wraz z nadejściem pandemii COVID-19 i z osobistych powodów rodzinnych musiałem opuścić Szwajcarię i wrócić do mojego rodzinnego Libanu, gdzie spędziłem rok. Kiedy wróciłem do EPFL i wyjaśniłem swoją sytuację, zostałem poinformowany, że nie mam powodu, aby nie przystąpić do egzaminu (nie pojawić się na egzaminie), co doprowadziło do wydalenia mnie ze szkoły.

Następnie dołączyłem do HEIG-VD, aby kontynuować studia, bezpośrednio na drugim roku. Pojawił się jednak problem: HEIG-VD automatycznie walidował CAO1 i CAO2, podczas gdy na pierwszym roku w EPFL studiowałem CATIA zamiast SolidWorks i ledwo ukończyliśmy mały projekt, bez projektu lub czegoś podobnego. Więc naprawdę gubię się w 3-4 kursach CAD i nie wiem, jak podążać za kursami, ponieważ nie ma żadnych wyjaśnień, tylko skomplikowany projekt semestralny, a nauczyciel nie ma czasu, aby mi wszystko wytłumaczyć.

Dlatego znalazłem tę grupę na stronie Visiativ, składającą się z inżynierów i utalentowanych ludzi. Mam nadzieję, że ktoś ma kilka godzin w tygodniu, które może poświęcić mi jako asystentowi, a ja oczywiście jestem gotów zapłacić za tę pracę! Bez problemu możemy wspólnie omówić warunki finansowe.

Mój telefon komórkowy to xxxxxxxxxxx
Unikaj numerów telefonów na forum, w przeciwnym razie ryzykujesz spam tysiącami (edytuj Zozo).

Mieszkam w Lozannie, ale mogę też jeździć na wycieczki do ciebie, w dowolne miejsce w kantonie Vaud!

1 polubienie

Witam @ahmad_el_dik