Tot ziens (snuif)

Beste collega's, beste vrienden,

Ik kom u hierbij informeren dat ik het forum voorgoed verlaat.

Ik ben inderdaad sinds eind december meer dan getroffen door de leeftijdsgrens van 76 jaar, en je moet overhandigen (en zelfs beide handen).
Het is een subtiele vorm van geplande veroudering en daarnaast is het voor mij verplicht om naar een afkickkliniek te gaan door niet langer technische tijdschriften te lezen, forumbezoeken die ideeën en verlangens geven om te handelen.

Bovendien mag ik in de afkickkliniek de letters S, W, C, A, O niet meer gebruiken, wat me terug kan brengen naar de herinneringen aan een passie.
Ik heb een muismepper op de 3D-muis gezet zodat ik hem niet meer kon aanraken.

Het moeilijkste zal zijn om niet langer constant verbaasd te zijn over je kennis en alles wat met _ _ te maken heeft (hier de twee letters die ik niet meer mag gebruiken).

Je bent zonder het te weten het beste antidepressivum in Frankrijk, omdat je na het nieuws gewoon terug moet komen naar het forum om een glimlach en een goed humeur te vinden.
In zekere zin zijn jullie de beste bananenprovocateurs :blush:

Ja weet ik! Ik kom er wel overheen... Daarom ga ik een boek schrijven over "de hetic in Knock" of de "Zwitserse koekoek" ethiek die hem Ethics Knock, Ethics Knock maakt.
Het idee is om licht te werpen op het gebruik van dit woord in bedrijven en instellingen en zo te benadrukken dat het niet altijd de ethiek is waarin we geloven.

Dat is het! Ze gaan zeggen dat zozo een scheet heeft gelaten :face_with_spiral_eyes:

Goed! Ik verlaat je omdat ik dit verraderlijke traantje in mijn ooghoeken voel opkomen, dat je gevoelens verraadt. Gelukkig maakt het toetsenbord geen vlekken op het papier

Ik zal je missen.

Steen

PS: dit is een mooie blijk van ondankbaarheid van mijn kant, ik ben alleen vergeten je nogmaals te bedanken voor alles wat je me hebt gegeven.

:sneezing_face: Het is slim dat ik mijn ogen nu laat lopen, je overdrijft

21 likes

Hallo Zozo_mp,

Allereerst mijn beste wensen voor de rest van je avontuur, waarvan ik met spijt heb vernomen dat je de site verlaat. Om op weg te gaan naar nieuwe horizonten... Wat mij betreft, het zal me nog minstens tien jaar kosten om ook naar andere horizonten te zeilen.

En natuurlijk die, ik zeg je @+ of Aplush!! EN GENIET!!
AR.

8 likes

@Zozo_mp dat is waar het bij jonge mensen om draait, amper 76 jaar oud, die willen stoppen met werken :rofl:
Het is een groot genoegen u te hebben ontmoet op de mycad in Lyon, om te hebben uitgewisseld op het forum.
Je vertrekt voor nieuwe avonturen dus ik wens je een goede reis en geniet er vooral met volle teugen van.
Aarzel niet om ons af en toe gedag te zeggen, je hebt je plaats in de Jedi Temple.
Moge de kracht met je zijn

7 likes

Gegroet aan jou kameraad @Zozo_mp , het was een groot genoegen je de afgelopen 15 jaar op dit forum te hebben gekend, waarvan je een steen hebt gelegd, daarna nog een... Wat zeg ik, een hele muur die ons in de steek zal laten.
Ik heb altijd bewondering gehad voor uw kennis, die met veel plezier werd doorgegeven aan de gemeenschap.
Goed "zeilen" naar nieuwe horizonten, en ik kijk ernaar uit je weer te zien op de fofo als je het mist.

8 likes

Heel erg bedankt @Zozo_mp

7 likes

Hallo mijn @Zozo_mp en fijne feestdagen! Maar je hebt het verkeerde feestje, het is nog geen 1 april! :upside_down_face:

4 likes

Veel succes, ik waardeerde je tips en trucs
Voordat je een boek schrijft, kun je een compilatie maken van je beste interventies. Ok het is niet erg goed voor de revalidatie, daar ben ik het mee eens
Veel succes met deze nieuwe start (nog 5 jaar voor mij)

7 likes

Hallo @Zozo_mp ,
Hartelijk dank voor uw advies. Nu is het tijd voor een nieuw avontuur dat ik jou ook heel verrijkend toewens. Ik kan niet wachten om hetzelfde te doen! :wink:

6 likes

HARTELIJK DANK aan u @Zozo_mp voor al het delen van kennis, het zoeken naar oplossingen en de betrokkenheid gedurende zoveel jaren!! Goed nieuws avonturen voor jou...:wink:

6 likes

Vaarwel vriend, we hielden heel veel van je;

Het lijkt erop dat zelfs aan de mooiste dingen een einde komt, blijkbaar is het waar aangezien je weggaat... Ruiken!
Maar bovenal Bedankt:

• Bedankt voor uw actieve deelname aan deze gemeenschap, die een van haar pijlers verliest.
  • Bedankt voor je humor. (Ook al sloegen sommigen van hen zeker niet altijd de spijker op de kop bij de jongste van uw lezers...)
  • en vooral Bedankt dat je gewoon "jij" bent (of liever het digitale alter ego van "Pierre").

Weet dat, als je ooit "kraakt" tijdens je "digitale-modelis" detox, we er altijd zullen zijn om je te ondersteunen. (Behalve de Zwitserse koekoeksklokken... de Helvetische Tijdsethiek is mij een raadsel...)… en OCD!

En om nee te parafraseren, kleine van een klein neefje:
"Kom op opa, je hebt je tijd uitgezeten, het is tijd om met pensioen te gaan."

… Ruiken! :sob:

Blijf gelukkig.

Vriendelijke groeten.

MacLane

7 likes

Dag Zozo, we hebben elkaar ontmoet op het solidagora forum, ik heb veel geleerd dankzij jou en ik dank je ervoor!!
Geniet van dit welverdiende pensioen!!
Scofield

6 likes

Bedankt voor alles en een goed pensioen, welverdiend.
image

7 likes

Weet je zeker dat een breuk die zo plotseling (voor ons) zo bruut is, redelijk is.
Ik denk dat een geleidelijke stop gunstiger zou zijn. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Bedankt voor je bijdragen, ik heb veel plezier gehad met het begrijpen van je interventies op het gebied van simulatiekwesties.

Geniet van de tijd die voor ons ligt.
Ik heb uw contactgegevens bewaard en wanhoop niet om u te komen opzoeken tijdens een bezoek aan uw land dat niet zo ver weg is.

6 likes

Hallo en tot ziens dan :wave:.

Het forum heeft een van zijn belangrijkste bijdragers verloren. :cry:

6 likes

Hallo @Zozo_mp

Ik wens u een goed vervolg, voor de toekomst

Bedankt voor je grote wijsheid die je met ons deelt op het forum :slight_smile:

Als ik het me goed herinner, ontmoetten we elkaar op de eerste Lynkoa Day VIP in Lyon

Ik hoop dat we af en toe de gelegenheid hebben om hallo van je te zeggen. :slight_smile:

Ik zie je zeker snel als ik naar Lyon ga, wat snel zou moeten zijn :slight_smile:

Groeten en nogmaals bedankt voor uw bijdrage

Centor

6 likes

Hallo @Zozo_mp, Pierre,

Het is met grote emotie dat ik uw bericht heb gelezen! Het is een mooi einde van deze mooie carrière die je hebt geleid, zowel op het forum als in je professionele leven!

Uw sterke ervaring en cultuur hebben die van anderen keer op keer verrijkt, en uw legendarische goede humeur heeft zelfs degenen die nieuw zijn bij SOLIDWORKS in staat gesteld wonderen te verrichten :facepunch:

Ik sluit me aan bij je collega's in de community door te zeggen dat je echt een geweldige steun en hulp bent geweest voor alle SOLIDWORKS-gebruikers en dat iedereen vandaag is gegroeid van je tips! Je verwelkomde elk nieuw lid van het forum met open armen en hielp ze allemaal graag.

Al je berichten begonnen met "blij je te verwelkomen op het forum", wat altijd veel heeft gezegd over je menselijkheid en vriendelijkheid. Je passie voor je vak heeft indruk gemaakt op velen, ook op mij!

Je hebt meer dan 3400 vragen :open_mouth: beantwoord en twee keer zoveel glimlachen op dit forum gebracht :grinning:

Dus BEDANKT voor je inzet!

We zullen je heel erg missen! Ik dank je ook persoonlijk voor alle tips en trucs die je me hebt gegeven om deze community te verbeteren en de vele uitdrukkingen die je me hebt geleerd die me aan het lachen maakten!

Kleine greep uit mijn favorieten:

• "Een ode aan de demerdologen"
  • "Het wordt turbulent"
  • "Herstel de geredigeerde tekst"
  • "Ik denk dat voordat je drievoudige achterwaartse sprongen in SW wilt maken, gevolgd door een staartgreep gevolgd door een achterwaartse salto, je beter moet begrijpen hoe SW-simulatie werkt."
  • "Misschien heb je niet het juiste mes of is het forum veganistisch"
  • Om nog maar te zwijgen: "Onze sterke collega's zullen je helpen" enzovoort...

Bedankt voor je hulp, je inzet, je solidariteit en je eeuwige passie voor cinematics :wink:

Ik vond een interview uit 2022 waarin je over het forum zei:

"Sommige mensen beseffen het niet, maar het is prachtig welke intelligentie er is, het is een soort collectieve intelligentie. Er zijn mensen die naar het museum gaan en zich verbazen over kunst, sculpturen, en als ik het werk van mijn collega's zie, ben ik verbaasd alsof ik voor een Leonardo da Vinci sta! Dagelijks is de intelligentie van deze mensen buitengewoon; De gebruikers zijn sterk, ze zijn aardig, ik heb nog nooit iemand ontmoet die tegen me zei: "nee, ik zal je niet helpen"

Dit heeft me altijd getekend en bevestigd dat de wereld van engineering een grote familie is waar je enorm aan hebt bijgedragen.

Ik ben blij dat je na al die jaren hard werken een welverdiende vakantie neemt: niet meer zoeken naar leveranciers die je zo veel in beslag namen!! :face_with_hand_over_mouth:

Ik verberg niet dat de traan in je oog niet ver weg is! In onze ogen zult u nog lang de grootste bijdrager van dit forum blijven :muscle:

@lacommunauté : Wat als we de Zozo-medaille zouden maken voor de beste bijdragers van het forum?

En aarzel natuurlijk niet om ons te bezoeken als je daar zin in hebt, [in spionage zozo_mp-modus]

Een klein aandenken aan het einde van een van de grote overwinningen die je in 2018 hebt behaald:

image

In ieder geval gefeliciteerd en 100.000 dank voor dit mooie avontuur dat je hebt aangeboden aan de leden van de gemeenschap :clap: :clap:

Ik kijk ernaar uit om van je te horen,
Coralie

10 likes

Hallo
Het was een genoegen om met u te kunnen uitwisselen op dit forum...
Eentje :penguin: minder op de ijsschots, laten we naar hen :desert_island: toe gaan voor een welverdiend pensioen.
Veel succes en geniet ervan.

4 likes

@Zozo_mp ,

Ik wilde een beetje wachten om te zien of het een grapje was aan het begin van het jaar, maar nu realiseer ik me dat dit niet het geval is :sleepy: :sleepy: :sleepy:.
Ik wens je alle geluk van de wereld voor dit nieuwe hoofdstuk van je leven dat binnenkort zal beginnen en ik hoop dat je van tijd tot tijd langskomt om hallo te zeggen.

Veel succes en bedankt voor alles :wink: :wink: :wink:

6 likes

Tot ziens en bedankt voor alles, de ene bladzijde wordt omgeslagen en de andere gaat voor je open! Succes

6 likes

Veel succes, grappige @Zozo_mp. Een 2e leven dat begint met zeker activiteiten waar je net zoveel passies kunt stoppen als je hier hebt neergezet :slight_smile:

Veel succes

6 likes