Beste collega's, beste vrienden,
Ik kom u hierbij informeren dat ik het forum voorgoed verlaat.
Ik ben inderdaad sinds eind december meer dan getroffen door de leeftijdsgrens van 76 jaar, en je moet overhandigen (en zelfs beide handen).
Het is een subtiele vorm van geplande veroudering en daarnaast is het voor mij verplicht om naar een afkickkliniek te gaan door niet langer technische tijdschriften te lezen, forumbezoeken die ideeën en verlangens geven om te handelen.
Bovendien mag ik in de afkickkliniek de letters S, W, C, A, O niet meer gebruiken, wat me terug kan brengen naar de herinneringen aan een passie.
Ik heb een muismepper op de 3D-muis gezet zodat ik hem niet meer kon aanraken.
Het moeilijkste zal zijn om niet langer constant verbaasd te zijn over je kennis en alles wat met _ _ te maken heeft (hier de twee letters die ik niet meer mag gebruiken).
Je bent zonder het te weten het beste antidepressivum in Frankrijk, omdat je na het nieuws gewoon terug moet komen naar het forum om een glimlach en een goed humeur te vinden.
In zekere zin zijn jullie de beste bananenprovocateurs
Ja weet ik! Ik kom er wel overheen... Daarom ga ik een boek schrijven over "de hetic in Knock" of de "Zwitserse koekoek" ethiek die hem Ethics Knock, Ethics Knock maakt.
Het idee is om licht te werpen op het gebruik van dit woord in bedrijven en instellingen en zo te benadrukken dat het niet altijd de ethiek is waarin we geloven.
Dat is het! Ze gaan zeggen dat zozo een scheet heeft gelaten
Goed! Ik verlaat je omdat ik dit verraderlijke traantje in mijn ooghoeken voel opkomen, dat je gevoelens verraadt. Gelukkig maakt het toetsenbord geen vlekken op het papier
Ik zal je missen.
Steen
PS: dit is een mooie blijk van ondankbaarheid van mijn kant, ik ben alleen vergeten je nogmaals te bedanken voor alles wat je me hebt gegeven.
Het is slim dat ik mijn ogen nu laat lopen, je overdrijft