Je kraan is tangentieel aan je verzamelaar, zo lijkt het. Dat is zeker wat ons dwars zit. Probeer te testen om niet langer tangeant te zijn, maar bijvoorbeeld op 5 mm van de rand.
Als het werkt met offset, zet dan je tangeant-kraan er weer op en probeer de snede in het spruitstuk te maken voordat je de plaatwerkfuncties invoegt.
Ik herhaal mijn laatste bericht: "Als het werkt met de offset, zet dan je tangeant-kraan er weer op en probeer de snede in het spruitstuk te maken voordat je de plaatwerkfuncties invoegt."
Je kunt ook proberen sluw te zijn door je stiksels slechts een paar 1/10 mm te verschuiven om SW voor de gek te houden.
Ik had niet gezien dat jij de binnendiameter nam, terwijl ik de buitendiameter nam. Maar voor de sneden lijkt het mij dat ik nodig heb in verhouding tot de buitendiameter voor de lasnaden.
Het werkt inderdaad, maar hey... Het is hacken en vervolgens naar de productie sturen..... Als er geen andere oplossing is, maak ik mijn plaatwerkdelen op TopSolid die veel beter overgaat op plaatwerk.