Ranting

Ik denk dat het voor alle versies is, ... Vroeger was het beter, nietwaar!! :sleepy:

1 like

Van mijn kant de afgelopen 3 weken, geen crash!
Uh, misschien komt het omdat ik op vakantie was! :rofl: :sunglasses: :person_cartwheeling:t6: :desert_island:

6 likes

Nou, SW moet ook op vakantie, toch!!

1 like

De streling van de kat genereerde statische elektriciteit, waardoor de dynamiek van SW werd afgesneden, die vervolgens in een flits zijn geduld verloor. Een veelvoorkomend probleem waar de massa tegenaan loopt en dat ons allemaal doet ontsporen... Een oplossing om niet meer los te laten en weer op het goede spoor te komen; Ga een sapje halen.
:cat: :zap:

8 likes

Hmm ja, maar op een gegeven moment moeten we nadenken over het bouwen van software die op onze machines kan draaien, in plaats van het bouwen van een machine die hun software kan draaien!

11 likes

Ik maak geen tekening van wat er nu met me is gebeurd (bug nog steeds aanwezig op SW2024 PS3.1)
Van mijn kant is het een bug die me meestal overkomt wanneer ik het schetspunt gebruik via de boorhulpfunctie en ook wanneer ik de middelpunten gebruik in dimensie of beperkingen... Bij twijfel heb ik er een gewoonte van gemaakt om op te nemen voordat ik deze functies gebruik.

1 like

Gisteren 2 keer voor mij. Ik zou zeggen een goed gemiddelde :rofl:

2 likes

We zitten op SW2024 SP05 en het crasht bijna nooit.
Om aan jouw kant te proberen :wink:

1 like

Bonjour @ronathan
SP5 uit 2024???

2 likes

" Nog een tijdkloof, snel à la DeLorean, Marty...  » :laughing:

5 likes

Aan mijn kant is het SOLIDWORKS Visualize dat permanent crasht!

1 like

Maar ze hebben tenminste spijt :wink:

5 likes

@svullioud_1 : Vergeet niet om de gebruikte versie van Vizualize te geven...

Dat gezegd hebbende, gebruik ik de Vizualize 2022+Solidworks 2022sp4-versie die niet schittert met zijn stabiliteit.
Door mijn " Windows/Temp " mappen te verplaatsen naar een speciale harde schijf, verminderde het nog steeds de crashes... Maar het is langzamer.

1 like

image

5 likes

:rofl: Ja, ik ging naar de toekomst om het te testen en je te vertellen dat het uiteindelijk hetzelfde is.
Nee sorry dat ik SW2023 SP05 bedoelde

3 likes

Oh ja, maar er is noodzakelijkerwijs... Laat de deur niet open staan voor alle ramen, vooral niet die van foutmeldingen!

4 likes

Zeer goede methode
Ik beoefen deze techniek al zo'n 20 jaar op SolidWorks en Inventor en CATIA. Of het nu gaat om mechanica of algemene installatie.
Wat een gewichtsbesparing is bij grote assemblages van één tot drie keer, afhankelijk van de ontwerpintelligentie

1 like

Hallo
Wat is deze API-methode precies? Daar heb ik nog nooit van gehoord.

API's (application programming interfaces), @OBI_WAN het is via macro.
Misschien kunnen @mandragore het delen voor degenen die dat willen?
SW API-koppeling:
https://help.solidworks.com/2023/french/SolidWorks/sldworks/c_solidworks_api.htm?verRedi

1 like

Ja, maar macro van wat hoe wie wat doet?? Dat is wat ik niet zie.
het is genoteerd dat ik site ""We hebben veel minder crashes sinds ik mijn grote assemblages in API te maken" daar beug! je moet een macro maken voor elke ASM die je maakt?? Persoonlijk weet ik het niet, maar ik doe 20 30 asm / dag allemaal verschillend, dus gemaakt 30 macro / d ???

1 like